Ver la versión completa : Dolgopolov
Sempre és molt entretingut veure jugar aquest tennista ucrainès. A banda del seu tipus de joc, acostuma a deixar imatges molt plàstiques.
5903
ISO 400
Nikkor 70-200 a 135 mm, f/4,5
1/1600 sec.
Bep Taltavull
04/05/2016, 18:24
Certament, molt plàstica. Una altra gran fotografia, molt bona sèrie. :very_drunk:
Francisco Aviles
04/05/2016, 19:57
Bona com totas, diagonal perfecte !!
Jaume Franch
04/05/2016, 21:16
Un altre de la magnífica sèrie.
Moment, enquadrament, etc. correctes.
Però, la llum, el contrast o el color....no sé, hi ha algo que no em quaqdra.
Venint de tu, em semblava irreverent dubtar, però he revisat aquesta foto: He pujat contrast (+40) i he baixat Brillo (-40) i un pel més de llum i m'agrada més.
Espero que no et molesti.
Un altre de la magnífica sèrie.
Moment, enquadrament, etc. correctes.
Però, la llum, el contrast o el color....no sé, hi ha algo que no em quaqdra.
Venint de tu, em semblava irreverent dubtar, però he revisat aquesta foto: He pujat contrast (+40) i he baixat Brillo (-40) i un pel més de llum i m'agrada més.
Espero que no et molesti.
Jaume, era molt probable que hagués comès algun error (una vegada més) a l'hora d'editar la foto. Per això les pugem aquí, per sentir l'opinió de tots nosaltres, mirar els suggeriments i, en definitiva, anar aprenent. Així doncs, el primer que he fet al llegir el teu comentari ha sigut incorporar els teus ajustos a la foto. Un cop he vist el resultat, però, i t'haig de ser molt franc, els ajustos que em proposes no em convencen. El qualsevol cas, moltíssimes gràcies, Jaume, per prendre't el temps de treballar amb la meva foto.
Jaume Franch
05/05/2016, 10:43
Una vegada més, es barreja, segur, el gust personal i la calibració. N'estic segur.
De totes maneres, gràcies per fer-me cas i mirar-ho.
Et faig un comentari al fòrum de "Fotofinderos" pertinent:
https://www.fotofinde.com/showthread.php?4250-II-EXPO-FF-Presentaci%F3n-de-las-fotograf%EDas/page2
Joan A. Gomila
06/05/2016, 13:21
Em quedo amb la part positiva de la plasticitat que ja t'han comentat. En quan al processat no puc dir res perque sempre hi ha diferents calibracions de monitor i, a mes a mes, ara la mir des del mobil
Pepe Peñafiel
07/05/2016, 14:42
Joer, que plasticidad que tiene esta imagen. Una pasada