Ver la versión completa : Atardecer en cala mica
Tito Felix
20/04/2016, 14:25
El sabado pasado, tuve la suerte de poder presenciar una bonita puesta de sol con muy buena compañia. Gracias Carlos, hay que repetirlo. La foto está hecha unos 15 o 20 min antes de la que Carlos os ha enseñado. Los datos son: F/7....30 sg....iso500...filtro degradado y nd 400.
5844
Pepe Peñafiel
20/04/2016, 15:42
Me gusta la composición. Y la velocidad de exposición para el mar.
En el cielo por gusto personal me gustanm algo mas bajo de luz, quizá una temperatura más cálida? ( no es un buen monitor donde estoy ahora)
En cualquier caso me gusta tu imagen Tito, cada uno le gusta dar su toque personal.
Carlos Silvestre
20/04/2016, 17:07
Realmente la luz cambió rápido al rojo...¡justo cuando ya habías guardado los bártulos! Doy fe de que tu foto refleja la luz de ese momento previo.
M'agrada força tal com està, Tito. La composició la trobo molt bona i la velocitat d'obturació, en el seu punt just. Bona foto!
Bep Taltavull
20/04/2016, 21:37
Molt bona Tito!! crec que t'hauria anat millor un degradat invers per la franja de llum que tenies.
Com li he dit a n'en Carlos, crec que hi manquen blancs al mar
Jaume Franch
20/04/2016, 23:06
Bona Tito!.
Hi ha algo a la llum en general que no m'acaba de fer el pes.
Joan A. Gomila
29/04/2016, 23:48
Estic d'acord amb el que ha dit en Bep, potser per aquesta manca de blancs a la mar és el motiu pel que no m'acaba de fer el pes....
El cel el veig força bé, tot i que amb el degradat invers que apunta en Bep hauries controlat millor les altes llums, però clar si un no en te cap (com també és el meu cas, jejeje)....