PDA

Ver la versión completa : Atardecer en cala mica

Tito Felix
20/04/2016, 14:25
El sabado pasado, tuve la suerte de poder presenciar una bonita puesta de sol con muy buena compañia. Gracias Carlos, hay que repetirlo. La foto está hecha unos 15 o 20 min antes de la que Carlos os ha enseñado. Los datos son: F/7....30 sg....iso500...filtro degradado y nd 400.

5844

Pepe Peñafiel
20/04/2016, 15:42
Me gusta la composición. Y la velocidad de exposición para el mar.
En el cielo por gusto personal me gustanm algo mas bajo de luz, quizá una temperatura más cálida? ( no es un buen monitor donde estoy ahora)
En cualquier caso me gusta tu imagen Tito, cada uno le gusta dar su toque personal.

Carlos Silvestre
20/04/2016, 17:07
Realmente la luz cambió rápido al rojo...¡justo cuando ya habías guardado los bártulos! Doy fe de que tu foto refleja la luz de ese momento previo.

Lafebre
20/04/2016, 18:24
M'agrada força tal com està, Tito. La composició la trobo molt bona i la velocitat d'obturació, en el seu punt just. Bona foto!

Bep Taltavull
20/04/2016, 21:37
Molt bona Tito!! crec que t'hauria anat millor un degradat invers per la franja de llum que tenies.

Com li he dit a n'en Carlos, crec que hi manquen blancs al mar

Jaume Franch
20/04/2016, 23:06
Bona Tito!.
Hi ha algo a la llum en general que no m'acaba de fer el pes.

Joan A. Gomila
29/04/2016, 23:48
Estic d'acord amb el que ha dit en Bep, potser per aquesta manca de blancs a la mar és el motiu pel que no m'acaba de fer el pes....

El cel el veig força bé, tot i que amb el degradat invers que apunta en Bep hauries controlat millor les altes llums, però clar si un no en te cap (com també és el meu cas, jejeje)....