Iniciar sesión

Ver la versión completa : Otoño

VLafebre
21/11/2011, 17:23
Cuando llega el otoño me resulta difícil resistirse a visitar este hayedo del Montseny. La foto está tomada al día siguiente de que en este lugar cayeran 140 l/m2.
El color está deliberadamente algo realzado.
D700 a ISO 1250
24-70 a 70 mm, f/10
1/60 sec.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11322 8&g2_serialNumber=2

CarlosSilvestre
21/11/2011, 17:49
Pues bien la composición, los colores de las hojas caídas, de las sin caer, los verdes del musgo de las rocas...perooo...ese azulillo del fondo ¿no lo podrías rebajar un poco de saturación?

PepePenafiel
24/11/2011, 12:42
¡Vaya me había perdido esta imagen!.
Me gusta la composición elegida y ese suelo alfombrado de hojas, yo veo como una dominante azul en toda la imagen , que no me molesta en suelo y troncos pero que en ese trasluz si la veo con demasiada intensidad . No sé si forma parte de sugestión al ver los comentarios de Carlos.
¿habia calima en la lejanía?

beptaltavull
24/11/2011, 14:07
La verdad es que la imagen me gusta, la composición, los colores, pero también veo esa dominante azul...y estaba
esperando a ver si alguién más la veia, ya que yo no "era" muy propenso a ver esas cosas antes de formar parte de este foro... ::) ::) ::)

joangomila
24/11/2011, 14:33
Jo també li noto aquesta dominant que deis. Pel demés m'agrada molt la tonalitat de les fulles i també la composició general de la foto.

imported_admin
24/11/2011, 15:06
Ja veus, Vicenç, està clar que ens impacta aquesta atrevida proposta de colors i saturació.
Coneixen-te, vull pensar que menys saturada no t'agrada.

VLafebre
26/11/2011, 18:19
A tothom, gràcies per comentar la foto.

Arrel del comentari d'en Jaume: Sí, sí, està clar que la foto us ha impactat per la proposta de colors i saturació (que no de dominant). No és que menys saturada no m'agradi, és que així m'agrada més, després d'haver fet varies proves. Jo mateix la veia com a arriscada, pero vaig voler donar-li aquest aire de certa irrealitat, per això ja vaig dir en el text original que el color estava deliberadament realzat.

Ben mirat, mira que n'arribem a ser de raros, de vegades, els affecionats a la fotografia, oi? ;D

imported_admin
26/11/2011, 18:28
Raros, raros, raros... ;D
Vols que et digui que quan més la miro més m'agrada?
Suposo que una vegada salvat l'enlluernament inicial. i saber que "així ha de ser", ens fa que l'acceptem amb més bon grau.

beptaltavull
26/11/2011, 18:54
Suposo que una vegada salvat l'enlluernament inicial. i saber que "així ha de ser", ens fa que l'acceptem amb més bon grau.

Hem sap greu...però jo no.
Acepto que l'autor vulgui la seva obra amb un processat determinat, però no tenc perqué estar d'acord amb ell.
Vicenç, respecto la teva visió, però no la comparteixo. Ho sento. ;) ;) ;)

VLafebre
26/11/2011, 19:11

Hem sap greu...però jo no.
Acepto que l'autor vulgui la seva obra amb un processat determinat, però no tenc perqué estar d'acord amb ell.
Vicenç, respecto la teva visió, però no la comparteixo. Ho sento. ;) ;) ;)

Bep, faltaria més!!!. No t'ha de saber greu i no tens perquè compartir la visió de ningú. Arreglats aniriem si hagués d'ésser així.