PDA

Ver la versión completa : Concurs de fotografia Ademar-Badalona



Lluis Surralles
11/04/2016, 16:03
L´any passat la A.A.A. Maristes de Badalona, de la que jo soc membre actiu vam organitzar un concurs de fotografia tancat als membres d´aquesta associació. En Jaume Franch hi va obteir un accèssit. En vista de l´èxit assolit, aquest any l´hem tornat a organitzar pero ja obert a tothom. El tema segueix essent Badalona. Un membre destacat del nostre Fotofinde formarà part del jurat. Ja sé que, per als menorquins, es dificil de tenir fotos de Badalona, pero, no obstant, vos ho faig saber per veure si algú en té, ò bé algun peninsular s´anima.5813

Jaume Franch
11/04/2016, 16:30
Molt bona iniciativa, Lluís.
Tant de bo algun fotofindero s'animi. M'encantaría.
Molta sort!.

Lafebre
11/04/2016, 18:21
Jaume,
Guaita, que callat t'ho tenies!. Guanyes un accèssit i no dius res. I després dius dels altres…! :rolleyes:

Lluis,
Si dius que un membre de FotoFinde formarà part del jurat d'enguany, seria bo que no pugessis al foro cap foto que tinguis intenció de presentar al concurs.

Jaume Franch
11/04/2016, 18:34
Jaume,
Guaita, que callat t'ho tenies!. Guanyes un accèssit i no dius res. I després dius dels altres…! :rolleyes:

Lluis,
Si dius que un membre de FotoFinde formarà part del jurat d'enguany, seria bo que no pugessis al foro cap foto que tinguis intenció de presentar al concurs.

Vicenç, pensava fer-ho quan hagués guanyat uns quants premis internacionals... :cool:


Crec que en Vicenç té raó en lo que respecte a la presentació de fotografíes que van a concurs, i de que cal evitar que un del jurat les pugui veure abans d'hora.

Lluís, com que jo no formo part d'aquest jurat, si et serveix la meva crítica, em pots enviar, apart, les fotos que vulguis que opinem. I supòso que ho puc fer extensiu a la majoría de companys de fotofinde, tret del que formarà part del jurat.

Bep Taltavull
12/04/2016, 18:17
Gràcies per l'informació Lluís :very_drunk:

Lluis Surralles
13/04/2016, 22:54
Ara ja l´he cagada perque totes les fotos que penso presentar les coneixeu tots. Vicens, saps molt bé qui es el membre destacat del FF que formarà part del jurat i em consta que la teva honestetat valorarà només les fotos en si i no pas si les coneixes o no. Ademés que el jurat estarà format per tres perssones i una d´elles será el president de la Federació Catalana de Fotografia, l´amic José Antonio Andrés Ferriz, que també es molt honest i defensarà les fotos exclusivament pel seu valor artístic. Per altre costat, si creus que, el fet de conèixer les fotos i saber de qui son pot influir-te, encara hi ets a temps de rebutjar la invitació

Lluis Surralles
14/04/2016, 11:15
També existeix la posibilitat de que jo no em presenti. En realitat no es tan important per a mi concursar. El cas es que no tinc fotos inèdites per al FF, de Badalona. Ja trobarem solució.

Lafebre
14/04/2016, 20:20
Amic Lluis, gràcies pel teu comentari, però la veritat és que no trobo ètic per part meva ser membre d'un jurat sabent qui és l'autor d'algunes de les obres que es presenten al concurs. No ho dubtis, que seria honest, però independentment d'això, no ho trobo ètic. A més, no em sentiria còmode. No dubto que entens la meva posició. Ara només tu has de decidir si prefereixes que jo formi part del jurat o que tu no et presentis al consurs. En qualsevol cas, no cal "marejar" a la resta del grup amb aquest tema i ho podem continuar de manera privada.