Ver la versión completa : Carrer Pujol
Lluis Surralles
11/04/2016, 15:55
L´altre dia vaig sortir a fer fotos per al II Cncurs Fotogràfic Ademar. El tema del concurs es Badalona. Veig fer aquesta fotografia del carrer Pujol. Que us sembla. El darrer any el boss va obtenir un accèssit. No t´animes, Jaume, aquest any?5812
Jaume Franch
11/04/2016, 16:02
1. La foto m'agrada força, sobretot pensant en el concurs
2. Hauríes de corregir el defecte de llums que hi ha darrea el cap de la moça i davant el safareig.
No sé si hi han altres detalls, m'ho miraré en calma.
Per cert, tens la model en nòmina, o forma part de la mateixa sèrie del altre dia?.
El carrer ûjol, on és?
Concurs: NO tinc material per participar. De totes maneres, m'ho miraré. Gràcies.
Lluis Surralles
11/04/2016, 16:12
Es la meteixa model i també la mateixa foto de l´altre dia.
El carrer Pujol son unes quantes casetes que estan a un sol costat ón comença el carrer Lladó a tocar de l´ambulatori de l´Avinguda President Companys. Et situes?
M´agradaria que tornessis a concurssar pero, si no tens res...
Encara tinc el diploma que acredita el teu accèssit. No tinc perdó de no haver-lo enviat. A veure si un dia d´aquests puc.
La foto la trobo força bona, Lluis. Un primer pla ben situat, bona composició, bona profunditat de camp i bona perspectiva.
En això que diu en Jaume del "defecte de llums que hi ha darrera del cap de la moça", en principi té raó, però com tu molt bé saps, quan es tracta d'un concurs i depenent del jurat que et toqui, algun membre ho pot justificar dient quelcom així: "això està bé perquè l'autor ha volgut centrar l'atenció en la dona, enfosquin la resta". La idea està bé, LLuis, però crec que si que li cal una mica més de cura a l'hora d'aplicar aquest vinyetejat. També crec que has de cuidar molt més el cel, que hi veig força taques.
Repeteixo, Lluis, la foto la trobo bona, però tractant-se d'un concurs cal afinar més en l'acabat general.
Francisco Aviles
11/04/2016, 16:34
Ja tú an dit tot.. LLuis
Apart des detallets ..Bona foto en general..
Jaume Franch
11/04/2016, 16:35
Ah, no había caigut de que es tracta d'un vinyetejat voluntari. Disculpa.
Bep Taltavull
11/04/2016, 20:46
Reconec que si afines aquests detalls que t'han comentat, dona el "pego", encara que no sigui el meu estil. Bona imatge.
Carlos Silvestre
12/04/2016, 11:55
Yo creo que "canta" demasiado el corta y pega de la mujer.
Jaume Franch
12/04/2016, 11:59
Yo creo que "canta" demasiado el corta y pega de la mujer.
Pues yo no lo noto.:confused:
Lluis Surralles
13/04/2016, 22:58
Canta un poquito pero ya he intentado arreglarlo en la original.
Jaume Franch
13/04/2016, 23:26
Tienes razón , Carlos. Ahora que me he fijado, es cierto que hay defectos de retoque,
Carlos Silvestre
14/04/2016, 21:21
Lluis, ¡que viva el cante! Si tienes el original bien no hay problema.
Pepe Peñafiel
20/04/2016, 15:32
El resultado es una imagen muy atractiva LLuis, si has solucionado esos defectillos estupendo.Ya nos contarás..
Joan A. Gomila
29/04/2016, 23:38
En quan als defectes, els companys ja t'ho han dit tot, per tant em quedo amb la part positiva de la foto que en Vicenç ha sabut explicar tan be.