PDA

Ver la versión completa : Laboratori Saal



Lluis Surralles
08/04/2016, 23:11
En Vicens em va comentar l´altre dia que el Sr. Joan, de Foto Sistema havia mort. Aqui es ón portavem a imprimir les fotos ell i jo (de fet va ser en Vicens qui m´ho va dir) i molts fotógrafs de concurs de Barcelona. He mogut fils per tal de trobar una continuitat i he trobat un laboratori que està a Alemania i que ho fan força bé i barat. Les fotos tarden tres o quatre dies en arribar. Jo n´he demanat i encara no les he rebut pero la perssona que m´ho ha recomenat es un gran fotógraf que ha guanyat infinitat de concursos i m´ha dit que ho fan molt bé i jo m´el crec totalment. Quan les rebi ja vos diré el que. Podeu veure-ho a Internet clicant tan sols Saal. Si ja ho sabia-ho, millor, pero, per a mi, penso que es una bona troballa.

Bep Taltavull
09/04/2016, 09:04
Fa unes setmanes, el nostre amic i fotofindero Juan Cuadros, ens va ensenyar unes mostres que havia sol·licitat personalment a aquest laboratori i que vam tenir entre les mans.

Realment fan una bona feina i tenen molts de tipus de paper per acabar les impressions, així també les poden imprimir a sobre metacrilat, alumini, etc per a murals.

Les "copias fotogràficas" que les fan en paper Fujifilm, queden molt be i son les més baratetes, després hi ha altres tipus de paper, sobretot Hahnemühle del que son proveïdors certificats de la marca.

El que es molt interesant es que ells passen el perfil del paper perque al revelar la fotografia a casa ja li puguis incrustar perque la còpia sigui exacte com la veus a casa

Aquí ho podeu llegir http://www.saal-digital.es/fotos/gestion-del-color/

Aquí ho podeu veure i mirar diferents acabats i preus a baix veureu que hi ha les despeses d'enviament http://www.saal-digital.es/fotos/precios/

Lafebre
09/04/2016, 12:14
Gràcies per la informació, Lluis. Ja ens faràs saber que et semblen les còpies quan les hagis rebut. Saps on són, d'Alemanya?

Bep Taltavull
09/04/2016, 15:17
http://www.saal-digital.es/acerca-de-saal-digital/aviso-legal/

Saal Digital Fotoservice GmbH
Weidenauer Straße 160
57076 Siegen
Alemania

Jaume Franch
09/04/2016, 17:30
Bona feina, companys.
Crec que pot ser un recurs a tenir en compte de cara a la nostre Expo d'Octubre.

Lluis Surralles
17/04/2016, 17:29
Ahir vaig rebre les primeres còpies d´aquest laboratori i us puc garantir de que han quedat d´una qualitat excepcional (ademés de barates). Si hi ha algún error es per culpa meva, no pas per ells. Si que us puc dir que, potser, la tendència es a enfosquir una mica les imatges, no massa. Ara n´he tornat a demanar aclarint jo previament a veure que passa.

Jaume Franch
17/04/2016, 19:22
Esperarem a veure si aquesta correció previa les deixa perfectes.

Bep Taltavull
17/04/2016, 20:47
Ahir vaig rebre les primeres còpies d´aquest laboratori i us puc garantir de que han quedat d´una qualitat excepcional (ademés de barates). Si hi ha algún error es per culpa meva, no pas per ells. Si que us puc dir que, potser, la tendència es a enfosquir una mica les imatges, no massa. Ara n´he tornat a demanar aclarint jo previament a veure que passa.

Gràcies Lluís per la informació. Dues preguntes:

- Et van passar el perfil ICC del paper, perquè el poguéssis incrustar a l'arxiu? això és bàsic.

- El paper que vas demanar es el Fujifilm? en quin acabat?

Lluis Surralles
17/04/2016, 21:08
El paper es Fuji film seda.
Quan al perfil hi ha dues possibilitats: amb marge ó sense marge. Si ho fas amb marge la foto queda sencera, deixant els marges blancs al costat mes llarg. Si ho fas sense marge et retalla pels costats curts. Hi ha una tercera opció que es editar la foto sencera dins un lienzo de mides estandard i llavors no et retalla res pero et surt una mica mes grossa amb marge blanc.

Bep Taltavull
17/04/2016, 21:32
Gràcies per la resposta Lluís, en quant a la primera pregunta, crec que no ens hem entès... jo em referia al perfil ICC del paper emprat, que és un codi alfanumèric

que ells t'ha d'enviar, tu el poses a PS i l'incrustes a l'arxiu fotogràfic, perque no hi hagi aquestes diferències

Mirau aquí http://www.saal-digital.es/servicio/perfil-icc/