Iniciar sesión

Ver la versión completa : Fruits de temporada

beptaltavull
29/11/2011, 09:17
L'altre dia vam passar el matí pel camp amb la família, i vaig trobar uns bolets molt fotogènics;
vaig pensar que faria el meu primer intent de bodegó, ja que es un estil que no havia practicat mai.
Així que vaig improvisar un estudi a dins la cuina i el resultat va ser aquest. Que vos sembla?? ;) ;)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11331 4&g2_serialNumber=4

Fabricante* NIKON CORPORATION* Modelo* NIKON D90*
Valor de Apertura* f/18* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 50 mm*
ISO* 400* Velocidad de Obturador* 3 sec*

raulsintes
29/11/2011, 13:04
Bep, a jo em sembla preciosa aquesta composició, però ja saps que els tècnics comanden i suposo que alguna cosa i trobaran a millorar. ;D ;D ;D

CarlosSilvestre
29/11/2011, 13:14
Enfoque y color perfectos. Excelente realización.

imported_admin
29/11/2011, 14:53
Doncs l'has "cuinat" molt bé.
Tot i que tal com la veig em sembla una bona foto, ja que demanes opinió, et diré:
1. Retallaría un bon troç d'aire de la part superior.
2. Donaría un pel més de llum al bolet de l'esquerra, els altres no.

Veig una "dominant boletaire" que m'encante. ;)

beptaltavull
29/11/2011, 16:33
Doncs l'has "cuinat" molt bé.
Tot i que tal com la veig em sembla una bona foto, ja que demanes opinió, et diré:
1. Retallaría un bon troç d'aire de la part superior.
2. Donaría un pel més de llum al bolet de l'esquerra, els altres no.

Veig una "dominant boletaire" que m'encante.* ;)

Com que veig que tens raó i m'agraden les teves apreciacions, aquí la tens.* [smiley=bath.gif] [smiley=bath.gif] [smiley=bath.gif] [smiley=bath.gif]

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11331 4&g2_serialNumber=1

imported_admin
29/11/2011, 17:27
Cachis!, Ara m'has fotut, ja no sé per on criticar... ;D
Pel meu gust, Excel.lent, Bep. [smiley=thumbsup.gif]

joangomila
29/11/2011, 21:22
Molt bé, Bep, i amb ses correccions que t'ha indicat en Jaume encara ha millorat.
Es colors m'agraden molt (ja et vaig dir que en aquest cas m'agradava més aquesta versió que la de b/n), també la gran nitidesa que has aconseguit. Ho vas fer amb varies tomes enfocant a diferents llocs? imagin que no per que en veure que estaves tirant amb f/18 ja ho devies fer per a poder tenir prou PDC.
Als bolets de la part dreta (jo t'ho vaig dir) hi trob a faltar una mica d'obra que permeti apreciar millor sa profunditat de sa imatge, així com està em sembla una mica plana. Però tan sols és una apreciació personal i com que veig que els altres companys no ho han mencionat, segurament es qui ho aprecia malament soc jo.
Molt bona foto!!!

beptaltavull
29/11/2011, 21:34
Molt bé, Bep, i amb ses correccions que t'ha indicat en Jaume encara ha millorat.
Es colors m'agraden molt (ja et vaig dir que en aquest cas m'agradava més aquesta versió que la de b/n), també la gran nitidesa que has aconseguit. Ho vas fer amb varies tomes enfocant a diferents llocs? imagin que no per que en veure que estaves tirant amb f/18 ja ho devies fer per a poder tenir prou PDC.
Als bolets de la part dreta (jo t'ho vaig dir) hi trob a faltar una mica d'obra que permeti apreciar millor sa profunditat de sa imatge, així com està em sembla una mica plana. Però tan sols és una apreciació personal i com que veig que els altres companys no ho han mencionat, segurament es qui ho aprecia malament soc jo.
Molt bona foto!!!

Gràcies Joan, és una sola toma tirada a f/18. Lo de les ombres no crec que tú ho apreciis malament,
sino que ho veig més una qüestió de gustos o que t'hi faci falta o no. ;) ;) ;)

joangomila
30/11/2011, 08:44
Pel meu gust, Excel.lent, Bep.* [smiley=thumbsup.gif]

Jaume, que en Bep ara te molt de temps lliure >:( i basta que li diguis una cosa per a que en qüestió de minuts t'ho hagi fet. ;D

imported_admin
30/11/2011, 11:50
Ostres! Doncs li demanaré si em anar a comprar el pa cada dia... ::)
Jaume, que en Bep ara te molt de temps lliure* *>:(* i basta que li diguis una cosa per a que en qüestió de minuts t'ho hagi fet.* ;D

imported_admin
30/11/2011, 11:50

Jaume, que en Bep ara te molt de temps lliure* *>:(* i basta que li diguis una cosa per a que en qüestió de minuts t'ho hagi fet.* ;D
Ostres! Doncs li demanaré si em pot anar a comprar el pa cada dia... ::)

beptaltavull
30/11/2011, 12:31

Ostres! Doncs li demanaré si em pot anar a comprar el pa cada dia... ::)

[smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif] [smiley=evil.gif] [smiley=angry.gif] [smiley=angry.gif] [smiley=angry.gif] [smiley=angry.gif]

imported_admin
30/11/2011, 14:02
;D ;D ;D

joangomila
30/11/2011, 14:21
A tu no t'ho diré però a jo m'el podria anar a comprar ja que vivim a pocs metres l'un de l'altre i precissament avui matí ens hem trobat anant a comprar-lo. ::)

PepePenafiel
30/11/2011, 14:51
Caray Bep, fantástico trabajo. Me encanta de nitidez , luz.
Los bodegones son muy exigentes con la luminosidad.
Impecable.
Marchando una fotofinderaaaaa.

VLafebre
30/11/2011, 16:57
Bep, abans de res, moltes felicitats per haver trobat bolets. Jo no hagués sigut capaç de fer aquesta fantàstica foto perquè no haguessim tingut temps d'espera i els hauriem cuinat abans. Enguany encara no he trobat ni la mostra, i això que la setmana passada vam anar a una llaneguera on cada any n'agafem força però, com et dic, enguany res de res... de moment, espero.

De la foto, no cal que et digui res més. Ja m'agradava molt la d'inici, però després haver seguit les recomenacions d'en Jaume, impecable.

beptaltavull
30/11/2011, 18:41
Gràcies a tots pels comentaris, hem pica la curiositat de fer més bodegons, per saber si aquesta
ha sortit bé per casualitat o, es que he fet les coses una mica bé. ::) ::) ::) ::)

joangomila
30/11/2011, 18:50
Gràcies a tots pels comentaris, hem pica la curiositat de fer més bodegons, per saber si aquesta
ha sortit bé per casualitat o, es que he fet les coses una mica bé.* ::) ::) ::) ::)

Tu el que vols, amb s'excusa del bodegó, és anar a cercar més esclatassangs. ;D ;D ;D ;D

beptaltavull
30/11/2011, 19:43
ha sortit bé per casualitat o, es que he fet les coses una mica bé.* ::) ::) ::) ::)

Tu el que vols, amb s'excusa del bodegó, és anar a cercar més esclatassangs.* ;D ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D ;D Potser si, tenc altre ideies... ::) ::) ::) ::)