PDA

Ver la versión completa : Victori

Xec Gomila
02/04/2016, 14:29
...aprofitant aquet 'grafiti' realitzat a sa porta de una empresa del carrer Infanta, Mahó,... que fa anys esta tancada i abans de que algun deselmat li chafi sa feina.... saltre Diumenge al mati, vaig decidir anar a 'inmortalitzar' el dibuix... (vaig esperar a que pases alguna persona, i al final vaig tenir aquet resultat ..)

D750
24/120 a 24 mm. (fx)
f/10
1/10
ISO 100
temps nuvol

5758

Joan A. Gomila
02/04/2016, 14:58
Xec, quan me la vas mostrar ja et vaig comentar que m'agrada molt sa foto.

S'al.lota i es ca en moviment li donen dinamisme i color a sa foto.

Es punt a on vas agafar a s'al.lota, per jo és perfecte per que tapa una mínima part del grafiti.

Es fet d'incloure es ròtul del negoci també ho veig com un encert que ajuda a millorar sa composició.

Lafebre
02/04/2016, 17:17
Bona foto de carrer, Xec!. Escena, composició, format, tècnica… tot. Felicitats, Xec.

Jaume Franch
02/04/2016, 18:33
Enhorabona Xec!.
Fa uns dies vaig passar per davant i em vaig quedar plantat i bocabadat al veure aquest graffiti i vaig pensar el mateix que, supòso, els demés: quàn tardarà un brètol a esguerrar aquesta obra d'art?.
No em preguntis perquè, però no s'em va ocórrer treure el mòbil de la butxaca i "guardar" aquest trevall.

La teva foto : olé tu. Espero que no et pensis que et trec mèrit si et dic que té un cert estil Vicenç. :very_drunk:

Fotofindera!.
EscarapelaFF 100x

Bep Taltavull
02/04/2016, 22:39
M'encanta Xec!!! la composició, els colors, la velocitat... pel meu gust sobren les lletres. Fotofindera!! :very_drunk:

Jaume Franch
03/04/2016, 00:43
M'ha cridat l'atenció el text que es pot llegir dins el cercle central del graffiti:

"MOBILITATE VIGET, VIRESQUE ACQUIRIT EUNDO"

M'ha picat la curiositat i, cercant per Internet, he trobat el seu origen i significat.
Es tracta, sembla ser, d'uns versos de la ENEIDA de'n Virgili i ve a dir que :
La fama és un mal, un monstre, que "creix quan es mou i adquireix força caminant".

El que no he pogut averiguar és si el dibuix dels àngels és alguna rèplica antiga o és invenció del artista del graffiti, del que tapoc sé qui és.

Xec, espero que no t'importi que hagi afegit aquest comentari.

Francisco Aviles
03/04/2016, 12:08
Molt, Bona Xec !!
M´agrada tot i molt...

Xec Gomila
04/04/2016, 05:46
..Bon dia i gracias per els vostres comentaris ....

-Bep, tenc una versió sensa ses lletres i sa veritat, no me va acabar de fer.. :rolleyes:

-Jaume, .. per favor, tot el contrari..:). .... moltes gracies per l'explicacio del text del dibuix...

-... jo l'únic que sé, és que es va fer, per encàrrec dels que administren la Casa oliver, (que está just davant), amb autorització de la casa Victori

Salutacions....

Carlos Silvestre
04/04/2016, 11:30
La típica foto que te diría que estaría chula en BN...si no fuera por ese pedazo de jersey tan colorido que atrae la vista. Buena urbana Xec.

Pedro Riveiro
04/04/2016, 19:36
Enhorabona Xec.

Xec Gomila
04/04/2016, 21:07
..graciess. per comentar, Carlos, Pedro... :rolleyes:

Lluis Surralles
05/04/2016, 15:41
Molt bona foto. La noia i el gos estan en el lloc adient. Per agradar-me, m´agrada, fins i tot, el color del jersey de la noia. Felicitats.

Xec Gomila
06/04/2016, 21:47
..gracies per comentar LLuis...:rolleyes:

Jaume Franch
11/04/2016, 23:10
Ya sé on vaig veure aquest "graffiti": al sostre de l'entrada de Ca'n Oliver de Maó:

5819