Iniciar sesión

Ver la versión completa : Camí

Joan A. Gomila
02/04/2016, 09:14
Aquesta foto em sembla que no vos l'havia mostrada. A vam que vos sembla...

5757

Jaume Franch
02/04/2016, 12:14
La veig molt correcte. Fa ganes de ser-hi.
A més, és impossible detectar taques del sensor...:very_drunk:

Lafebre
02/04/2016, 13:17
Estic d'acord amb en Jaume, fa ganes de ser-hi. Bona edició del color. No està una mica passada de màscara d'enfocament?

Xec Gomila
02/04/2016, 14:16
Hola Joan A.,... m'agrada l'enquadrament, sobre tot aquesta diagonal de pujada de cami a l'esquerra,.... dona a pensar amb el titol.... ?,quin cami dels dos...:rolleyes:

.. per cert, me sembla que es sa baixada al barranc d'Algendar per sa part de Ciutadella..'..?..pot ser..

Salutacions....

Joan A. Gomila
02/04/2016, 15:05
Jaume: si que és difícil veure'n cap, però si la veus avisa ei-2

Vicenç: Aquesta foto la vaig fer l'any passat durant la marató del Fotoclub del Cercle Artístic, però no la vaig presentar a concurs. Amb açò vull dir que és una foto sense cap tipus d'edició i molt manco màscara d'enfocament, exceptuant els paràmetres de la càmera (que son els mateixos que utilitzo habitualment en totes ses fotos). No és un only raw, si no un only jpg. L'única cosa que li he fet amb l'ordinador és redimensionat i conversió a espai de color sRGB.
Ja sé que sa càmera aplica ajustaments damunt els arxius jpg però consider que l'enfocament que te no és excesiu, si no fruit d'haver enfocat bé i haver disparat amb paràmetres correctes.

Xec: has endevinat sa situació.

Gràcies a tots per aportar les vostres opinions.

Lafebre
02/04/2016, 17:12
...Vicenç: Aquesta foto la vaig fer l'any passat durant la marató del Fotoclub del Cercle Artístic, però no la vaig presentar a concurs. Amb açò vull dir que és una foto sense cap tipus d'edició i molt manco màscara d'enfocament, exceptuant els paràmetres de la càmera (que son els mateixos que utilitzo habitualment en totes ses fotos). No és un only raw, si no un only jpg. L'única cosa que li he fet amb l'ordinador és redimensionat i conversió a espai de color sRGB.
Ja sé que sa càmera aplica ajustaments damunt els arxius jpg però consider que l'enfocament que te no és excesiu, si no fruit d'haver enfocat bé i haver disparat amb paràmetres correctes...

Joan A., que està ben enfocada, no en tinc cap dubte, ha,ha. El que segurament passa, a part del que tu comentes, és que al tenir tanta quantitat de petits elements (fulles, pedretes, etc), doni l'efecte visual d'estar més enfocada. A mi m'ha passat de vegades en fotos meves. Com que aquest efecte de "sobreenfocament" (sigui real o no), personalment no m'acaba de fer el pes, segons com em dóna, les desenfoco molt lleugerament per treure-les-hi aquesta sensació de "grinyolament".

Gràcies per la resposta, Joan A.

Joan A. Gomila
02/04/2016, 17:38
Entenc el que vols dir Vicenç.

Pel meu gust la veig be tal com està.

A més a més, en aquest cas, pretenia mostrar sa foto tal qual va sortir de sa càmera, aprofitant ses limitacions normatives de sa marató.

Merci per s'aclaració d'es teu punt de vista.

Bep Taltavull
02/04/2016, 22:38
Un Only Raw correcte i amb una composició que em resulta atractiva. En aquest cas l'enfoc deu ser segons l'ajust del valor de nitidesa de la cànera

Joan A. Gomila
03/04/2016, 17:29
Bep, only raw no, only jpg ei-2

Tans raó amb el que dius.

Pepe Peñafiel
03/04/2016, 21:36
Muy correcta, me gusta como te ha quedado.

Antoni Cladera
04/04/2016, 09:51
Com diu Pepe... molt correcta de llum, contrast... en quan a la composició, no m'agrada. Aquesta branca de (llorer?) ben davant li lleva encant a la foto...
salut

Carlos Silvestre
04/04/2016, 11:27
Invita a recorrer el camino.

Joan A. Gomila
04/04/2016, 15:25
Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris.

Toni, lo de sa branca no havia reparat, però segurament sense sa branca quedaria una imatge més neta, com tu dius. En aquets casos, sou partidaris de clonar aquest element?

Antoni Cladera
04/04/2016, 16:30
Al meu cas, clonar mai. Cerc una composició alternativa

Pedro Riveiro
04/04/2016, 19:32
Molt bé Joan A.,me agrada.

Joan A. Gomila
05/04/2016, 08:25
Gràcies de nou a tots per ses vostres aportacions.

Jaume Franch
05/04/2016, 09:27
Jo no tocaria res.

Lluis Surralles
05/04/2016, 15:17
M´agrada. Pero m´agradaria mes una mica mes fosqueta. Mes senyora. No m´en facis massa cas, ja sabeu que m´agraden fosquetesles fotos.