Ver la versión completa : Porxades
Raul Sintes
24/02/2016, 18:27
Recentment he visitat Girona capital, no més hi havia anat un parell de pics per feina i no havia entrat dins la capital i la veritat és que em va encantar.
Aquí vos deix una imatge del casc antic.
Lo que no comprenc és com ha sortit així ja que vaig disparar sense trespeus i les dades són: Iso 200; f/7,1;vel 1/6; dist. focal 18 mm.
5544
Bep Taltavull
24/02/2016, 19:02
Jo diria que t'ha quedat així de bé, gràcies al sistema VR que t'ajudat amb 3 passos? de velocitat, seria com si haguéssis disparat a una velocitat de 1/40, més o menys.
En quant a la imatge, m'agrada molt el tractament que has fet i la composició també, exceptuant el trianglet esquerra superior.
Estic d'acord amb tu, Raül, que la part antiga de Girona té un encís especial. Respecte la foto -que m'agrada- potser hagués sigut millor girar la càmera cap a l'esquerra per evitar una mica aquesta presència tan marcada de l'aparador.
Raul Sintes
25/02/2016, 17:01
Jo diria que t'ha quedat així de bé, gràcies al sistema VR que t'ajudat amb 3 passos? de velocitat, seria com si haguéssis disparat a una velocitat de 1/40, més o menys.
En quant a la imatge, m'agrada molt el tractament que has fet i la composició també, exceptuant el trianglet esquerra superior.
Tens raó amb el trianglet, no en vaig donar compte.
Pedro Riveiro
25/02/2016, 17:06
Molt bona i també el tractament que li as donat.
Raul Sintes
25/02/2016, 17:06
Estic d'acord amb tu, Raül, que la part antiga de Girona té un encís especial. Respecte la foto -que m'agrada- potser hagués sigut millor girar la càmera cap a l'esquerra per evitar una mica aquesta presència tan marcada de l'aparador.
Pot ser si que haurie d'haver girat la càmera per evitar l'aparador.
La veritat és que no contava que sortis tan be la foto ja que per un costat m'entrava molta llum per les arcades i per l'altre banda, tenia uns aparadors molt il·luminats i supòs que vaig optar per situar-me al mig de l'escène.
Pepe Peñafiel
26/02/2016, 16:52
Tiene un sabor esta imagen que apetece estar allí. Estoy de acuerdo con Vicenç ese escaparate con esa luminosidad y esta estética no le favorece demasiado.
Buena foto Raúl.
Lluis Surralles
26/02/2016, 17:50
Si que està bé la foto. D´acord amb el comentari de l´aparador pero tot i aixó m´agrada la foto. Té classe.
Raul Sintes
26/02/2016, 18:51
Moltes gràcies companys..
Joan A. Gomila
03/03/2016, 09:31
Perdó per arribar tard als comentaris,
Crec que el blanc i negre és molt encertat i m'agrada el processat que has fet.
També estic d'acord amb que l'aparador té massa protagonisme a la foto.