Ver la versión completa : Una foto per l´oblit... per no oblidar-ho mai mes
Lluis Surralles
17/02/2016, 18:39
Tal i com vaig dir, el mes de desembre passat vam fer un viatje a Cracóvia i, com no, visita obligada vam anar al camp de concentració nazi de Auswitch-Birkenhau. Imatges molt impactants que, junt amb les explicacions dels guies,
et deixen una mica "tocat". Aquesta es una de les moltes fotografies que vaig fer. Potser en penjo alguna altre pero la veritat es que, quan les veig, torno a quedar una mica "tocat"5520
Joan A. Gomila
18/02/2016, 11:19
Benvolgut, Lluis, m'agrada la composició i el dramatisme que transmet sa foto.
Per altra banda, tot i que no em puc refiar gaire del monitor a on estic, em sembla que els negres estan passats de rosca. Si que és veritat que amb es contrast que li has donat augmenta la sensació de dramatisme, però jo no li hauria donat tanta canya als negres....sempre i quansa visió que tenc al meu monitor sigui correcta, és clar.
Lluis Surralles
18/02/2016, 12:14
Es cert, Joan A.: Tot i que ja ho es prou de dramàtic he volgut fer-ho quasi en silueta per donar-li, si cap, un tò encara mes dramàtic.
Apropiat títol per una molt bona foto. M'agrada tal qual l'has pujat que, comparteixo amb tu, dramatitza el que simbolitza ara aquest indret. Entenc perfectament que et quedessis "tocat", tal com dius. A nosaltres ens va passar el mateix quan -ja fa anys- vam visitar el camp de Dachau, a prop de Munic. Tot i així, crec que de vegades cal tenir sotragades emocionals d'aquest tipus per no oblidar el que mai no hagués hagut d'ocórrer. A Alemanya és habitual que aquests camps tinguin visites guiades i tutelades de forma regular i constant d'alumnes de moltes escoles. Repeteixo, Lluis, molt bona foto.
Pedro Riveiro
18/02/2016, 22:02
Luis, m'agrada molt aquesta fotografia.
Bep Taltavull
20/02/2016, 22:33
M'agrada molt la composició i el tractament, crec que has sabut transmetre ben be el que va arribar a ser aquest lloc. Fotofindera!!! :very_drunk: