Iniciar sesión

Ver la versión completa : Només queda es candau!

Teresa Santacana
16/02/2016, 16:53
5517

Bep Taltavull
16/02/2016, 20:40
M'agrada el contrast cromàtic i el detall aconseguit... la composició no tant...

Teresa Santacana
17/02/2016, 05:29
Bon dia Bep! M'agradaria que me diguessis com veuries la composició millor. És un bitlo pe aguantar velos. Li falta aire? Està agafada des de la meva visió zenital ja que amb els meus 70 anys que faré demà ja no me puc ajupir més ni allargar-me en terra enmig d'un carrer. Crec des de la meva mirada que no feia falta, en aquesta fotografia, posar-hi res més, evidentment si s'entén lo que és. Com tu ben dius és un "detall".

Com tu ben dius: Fotografiar es poner la cabeza, los ojos y el corazón en el mismo punto de mira. :cool:

Jo li ho vaig posar tot manco el cos! És broma! Però si que m'agradaria que me diguessis com hauires fet tu la composició. Gracies!!!:)

Bep Taltavull
17/02/2016, 10:17
Bon dia Teresa, partint de la base de que cadascú té la seva pròpia visió de les coses, de les localitzacions i diferents formes d'interpretació, totes elles igual de vàlides,

pens que jo hauria composat amb les línies del terra de forma més diagonal, ja que així com les veig, no estan ni en horitzontal ni en vertical, per tant hauria romput amb aquest desajust.

És tan sols la meva opinió :very_drunk:

Teresa Santacana
17/02/2016, 11:45
Hola Bep! D'acord amb aquest aspecte! Com es bitlo no es podia moure, m'hauria d'aver mogut jo. OK! Tota sa raó! Gràcies!

Antoni Cladera
17/02/2016, 13:17
bona imatge trobada Teresa!
Amb sa composició estic amb en Bep, ja que les linies del terra i del poste despisten si...

En quant al que dius Bep sobre "contrast cromàtic", entenc que no és així, ja que aquesta paraula (contrast cromàtic") te a veure amb el contrast entre colors complementaris, així el vermell diríem que te contrast cromàtic, quan aquest s'accentúa amb el verd, o el blau amb el taronja... En aquest cas, el contrast és més que res de llum entre els colors vermell, negre, gris...

Lafebre
17/02/2016, 13:35
Bé, Teresa, com que de colors i composició ja t'han dit coses, només volia afegir que aquest tipus de fotos no les veu tothom, i tu ho has sabut fer. Felicitats.

Aprofitant que ens ho has anunciat, això de les 70 primaveres, em permeto avançar-me un dia i desitjar-te moltes, moltes felicitats. Per molts anys!!!

Antoni Cladera
17/02/2016, 13:44
Bé, Teresa, com que de colors i composició ja t'han dit coses, només volia afegir que aquest tipus de fotos no les veu tothom, i tu ho has sabut fer. Felicitats.

Aprofitant que ens ho has anunciat, això de les 70 primaveres, em permeto avançar-me un dia i desitjar-te moltes, moltes felicitats. Per molts anys!!!

molt be Vinenç! estaba cercant la icona del "me gusta"jjjj

Teresa una abraçada enoooorme per tu!

Bep Taltavull
17/02/2016, 14:19
Si Toni... volia dir açò, que be que va tenir un professor al foro :very_drunk:

Antoni Cladera
17/02/2016, 15:02
No me diguis això que m'espantes! Només vull discutir(de bona manera) i afegir opinions home!

Bep Taltavull
17/02/2016, 16:27
No me diguis això que m'espantes! Només vull discutir(de bona manera) i afegir opinions home!

Ho dic de debò Toni, de bon rotllo, no vaig de conya, el que volia dir i assenyalar es aquest joc entre colors tan diferents com el vermell i els grisos.

En el que m'he equivocat, per desconeixement, ha sigut en l'expressió emprada, i t'he de donar la raó, que realment és així com ho expliques. :very_drunk:

Teresa Santacana
17/02/2016, 19:19
Bé, gràcies a tots per es vostres comentaris! I gràcies per felicitar-me anticipadament!

També vull donar les gràcies a en Lafebre per dir que "Bé, Teresa, com que de colors i composició ja t'han dit coses, només volia afegir que aquest tipus de fotos no les veu tothom, i tu ho has sabut fer. Felicitat".
Me repetiré però m'agraden mot els detalls polits i no tan polits i quan vaig sola i amb la càmera penjada és quan les persones, els objetes, ... o sigui tot allò que me crida l'atenció ho transmet fotogràficament.

Joan A. Gomila
18/02/2016, 11:21
Comparteixo l'opinió d'en Vicenç.

Personalment sa foto no em transmet gaire cosa i segurament des d'una altra posició a on ses linees del paviment ajudin a dirigir la mirada cap el subjecte principal pugui millorar, però és molt positiu que hagis sabut "veure" una foto a on altra gent no som capaços de veure-la.

Teresa Santacana
19/02/2016, 12:32

Moltes gràcies Lafebre! 70 i ben duits. Ja ho veus en s'avatar, sa cara de joveneta que tenc! Açò sí, ara ja camin!!! :)