Iniciar sesión

Ver la versión completa : Grey

Francisco Aviles
14/02/2016, 19:37
Un "Bode".. Dominical
A ver si os gusta...5508

Jaume Franch
14/02/2016, 19:50
Pues claro que nos gusta!.
Muy buena , Xiscu!.

Bep Taltavull
14/02/2016, 21:04
Sí que m'agrada Xiscu, personalment i sense perdre la proporció intentaria retallar per dalt i costats per tenir un primer pla una mica més proper.

L'horitzó inferior sembla que cau a l'esquerra.

Francisco Aviles
14/02/2016, 21:36
5510
Sí que m'agrada Xiscu, personalment i sense perdre la proporció intentaria retallar per dalt i costats per tenir un primer pla una mica més proper.

L'horitzó inferior sembla que cau a l'esquerra.
Bep, crec que tens tota sa raò
Graciès

Pedro Riveiro
15/02/2016, 09:47
Molt bona, m'agrada mes la segona versió Siscu.

Lafebre
15/02/2016, 12:35
M'agrada la concepció i la senzillesa de la imatge, així com l'elegància amb que l'has tractat, Xiscu. (Em refereixo la la primera versió). No dic que en Bep no tingui raó en el seu raonament, però crec que amb la segona versió, "t'has pasao". Sovint, els ajustos subtils -o no tan radicals- són més efectius. Però, com sempre, tot és qüestió de gustos. Tot i això, vull que et quedis amb la primera frase del meu comentari.

Francisco Aviles
15/02/2016, 16:28
M'agrada la concepció i la senzillesa de la imatge, així com l'elegància amb que l'has tractat, Xiscu. (Em refereixo la la primera versió). No dic que en Bep no tingui raó en el seu raonament, però crec que amb la segona versió, "t'has pasao". Sovint, els ajustos subtils -o no tan radicals- són més efectius. Però, com sempre, tot és qüestió de gustos. Tot i això, vull que et quedis amb la primera frase del meu comentari.
Vicenç, potser que si que me passat amb es cambis,pero sempre pens ,que sa primera es la millor,a vegades acertas o te equivoques pero es axi...
Graciès per sa teva opiniò

Teresa Santacana
16/02/2016, 16:16
Xisco, a mi m'agrada més sa primera. Ja saps que som una entusiasta dels teus "bodes" siguin o no dominicals, malgrat els has de fer en diumenge. Açò sí estic segura que la creativitat la duus dins i, mentre fas feina durant sa setmana ja hi vas pensant!!!

Francisco Aviles
16/02/2016, 19:44
Pues, si que hi pens.. si Teresa
Graciès

Bep Taltavull
16/02/2016, 20:32
Be, Xiscu, ja havia dit mantenint les proporcions... i veig que aquesta es més cuadrada, però... bon exercici :very_drunk:

Joan A. Gomila
16/02/2016, 20:51
Personalment em quedo amb els detalls de la segona foto ja que al ser més grans es poden apreciar millor, tot i que el retall també em sembla excesiu, sobretot de la part de dalt.

Em sorpren moltissim la diferència de pes entre una i altra foto....pens que en sa primera s'ha perdut alguna cosa durant el camí de pujada....