PDA

Ver la versión completa : Sa Naveta 2

beptaltavull
20/12/2011, 21:17
Hola companys, aquests dies he estat molt enfeinat i no podia aportar la meva versió de la Naveta del dia que vam sortir amb en Joan Antoni. :( :( :(
Per no repetir enquadrament vos poso aquesta... ::) ::) ::) ::)

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11364 4&g2_serialNumber=1

Fabricante* NIKON CORPORATION* Modelo* NIKON D90*
Valor de Apertura* f/6,3* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 18 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 287 sec*
Fecha/Hora* jue 08 dic 2011 21:12:17 CET* IPTC: Derechos de Autor* Bep Taltavull*
Alto de la Imagen EXIF* 1024 pixels* Software* Adobe Photoshop CS5 Windows*

AntoniCladera
20/12/2011, 21:28
Bona feina.... trob en falta un enquadrament més angular, el qual destacaria encara més aquest fantàstic moviment dels ennivolats....

La naveta es podria il·luminar amb mitja dotzena de flashos a baixa potència....
De totes maneres..... bona foto, Bep...

salut!!!

imported_admin
21/12/2011, 00:06
Molt bona Bep.
I la llum de dins la naveta?

beptaltavull
21/12/2011, 09:17
Molt bona Bep.
I la llum de dins la naveta?

Gràcies Jaume. Ja fa uns anys que l'entrada a l'edificació està tancada amb una reixa, degut al
deteriorament que patía, per la quantitat de visitants que hi entraven.* :o :o :o
T'explico això per dir-te que la llum no és a dins, si no a fora; una llanterna de baixa intensidad, de llum
més bé freda durant l'exposició, ficada en un forat entre les pedres.

beptaltavull
21/12/2011, 09:23
Bona feina.... trob en falta un enquadrament més angular, el qual destacaria encara més aquest fantàstic moviment dels ennivolats....

La naveta es podria il·luminar amb mitja dotzena de flashos a baixa potència....
De totes maneres..... bona foto, Bep...

salut!!!

Gràcies Toni, jo també hauria volgut que fós més angular, però l'objectiu que tenc actualment
és un 18-200 mm DX, per tant el més angular que puc fer es 18 DX = 27 mm.* :'( :'( :'(... prest s'acabarà això...
En quant als flashos, amb en Joan vam fer vàries proves, però no em van convèncer prou.

VLafebre
21/12/2011, 13:34
Bona foto, Bep. M'agrada sobremanera l'efecte dels núvols i el color finals que els hi has donat. Felicitats.

PepePenafiel
21/12/2011, 16:45
Muy buena nocturna Bep. El cielo realmente excelente, en su punto justo de movimiento.
La luminosidad y el color de la naveta muy acertadas para mi gusto.
Es una muy buena imagen. Para mi fotofindera.

imported_admin
21/12/2011, 18:14
Fotofindera, claro.