Ver la versión completa : Barlia Robertiana
Bep Taltavull
06/02/2016, 19:20
Hoy os dejo una fotografia extraña en mi, ya que no és un tipo de foto que yo practique habitualmente.
La semana pasada me invitaron a una salida para fotografiar orquídeas, y a pesar de no tener objetivo macro, quise aprovechar para probar otras cosas.
En ésta me interesaba crear este bokeh aprovechando el contraluz y el rocio de la mañana.
Lleva un revelado en ACR con viñeteo incluido para resaltar los efectos del desenfoque.
5468
ISO 200............f/6.3..............vel.1/320 + trespeus.............focal 500mm...........temperatura 5500K
Jaume Franch
06/02/2016, 20:04
Es cert que no et prodigues amb aquesta modalitat, però n'has tret un bon exemplar.
No trobes que li manca llum de cara?
Antoni Cladera
07/02/2016, 12:46
bon contrallum bep, però trob que el vinyeteig reforçar en aquest cas la mirada a l'orquidia...
Xec Gomila
07/02/2016, 16:40
..bonu per ser contrallum.. m'agrada, no li trobo falta de llum a sa planta, ses gotes d'aigua li donen un plus... i lo millor el bokeh, -- a 500 mm devies estar a 3 - 4 metros de distancia...? :rolleyes:
..pregunta... no és molt prest per les orquídies .?.. o és que el temps les ha descontrolad ..:confused:
Raul Sintes
07/02/2016, 17:11
M'agrada es boket assolit, bon contrallum!!
Bep Taltavull
07/02/2016, 21:45
Gràcies companys!!
Jaume, personalment pens que per ser un contrallum ja te llum en excés
Toni, evidentment la protagonista és la flor, el bokeh aconseguit és el plus, per jo
Jaume Franch
07/02/2016, 23:51
Gràcies companys!!
Jaume, personalment pens que per ser un contrallum ja te llum en excés
Toni, evidentment la protagonista és la flor, el bokeh aconseguit és el plus, per jo
Val, però no estic d'acord.
Bep, si aquesta és una modalitat de fotografia que dius que no practiques habitualment, crec que les vegades que l'he practicada jo es poden comptar amb els dits d'una orella :). Així que, primer de tot, felicitar-te per fer-ho. M'agrada molt. Dit això, crec que encara m'agradaria més amb una mica més de llum frontal, tal com ja t'han comentat.
Bep Taltavull
10/02/2016, 18:37
Gràcies companys, he provat a donar-li més llum i no m'agradat, no era el que buscava... crec que així denota un altre ambient. No volia una fotografia cientìfica. :very_drunk:
Jaume Franch
10/02/2016, 20:01
Gràcies companys, he provat a donar-li més llum i no m'agradat, no era el que buscava... crec que així denota un altre ambient. No volia una fotografia cientìfica. :very_drunk:
Pues, no se hable más!.