Ver la versión completa : Rosa, rosae
Joan A. Gomila
24/01/2016, 23:05
Bona nit, com que en Manel ha publicat un bodegó a jo m'ha fet enveja, tot i que es meu no està premiat, jejeje. De fet, no està presentat a cap concurs.
Dades Exif: Nikon D300 amb Nikkor 70-300 a 85 mm, ISO 400, f/7 i 5 segons d'exposició.
5325
Jaume Franch
24/01/2016, 23:27
En general no m'acaba de fer el pès, Joan.
La sombra de l'esquerra, les arrugues inclinades del llençol, la rosa a punt de jubilar-se, no acabo de veure-ho clar.
Les llums i el tractament no em desagraden.
Francisco Aviles
24/01/2016, 23:32
Molt bè, Joan
M´agrada que la gent fagi Bodes.
En general jo no ho beig malament..
Joan A. Gomila
25/01/2016, 09:01
Gracies per aportar el vostre punt de vista, amics.
Carlos Silvestre
25/01/2016, 12:27
No sé si es el enfoque o que has fusionado en modo superponer, o qué, pero la veo demasiado dura.
Joan A. Gomila
25/01/2016, 12:44
No sé si es el enfoque o que has fusionado en modo superponer, o qué, pero la veo demasiado dura.
Si te refieres a la rosa, debido a su estado avanzado, la dejé así de modo totalmente intencionado.
Joan A. Gomila
25/01/2016, 12:51
En general no m'acaba de fer el pès, Joan.
La sombra de l'esquerra, les arrugues inclinades del llençol, la rosa a punt de jubilar-se, no acabo de veure-ho clar.
Les llums i el tractament no em desagraden.
Jaume, aprecio molt els teus comentaris, igual que tots els dels altres companys de fotofinde, i entenc que no no t'agradi sa foto, però no estic d'acord amb el tema de la "rosa a punt de jubilar-se" ja que és com si afirmessim que una persona vella ja no és vàlida per a un retrat...no sé si m'explic...
Jo tinc la mateixa sensació que en Carlos.
Joan A. Gomila
25/01/2016, 21:54
Gracies, Vicenç, queda clar que aquesta no ha agradat....;)
Xec Gomila
26/01/2016, 11:07
Jaume, aprecio molt els teus comentaris, igual que tots els dels altres companys de fotofinde, i entenc que no no t'agradi sa foto, però no estic d'acord amb el tema de la "rosa a punt de jubilar-se" ja que és com si afirmessim que una persona vella ja no és vàlida per a un retrat...no sé si m'explic...
..bon dia Joan,... a jó no me desagrada, tot i que els bodegons no son lo meu... tal vegada si que sa sombra de l'esquerra despisti... / ahh.. estic totalment en desacord amb es comentari den Jaume referent a sa flor..:(
Jaume Franch
26/01/2016, 11:49
Val, val. Demano disculpes a la flor i al autor. :very_drunk:
Antoni Cladera
26/01/2016, 12:23
sa comosició és bona Joan Antoni, però si que és ver que la llum és dura a segons quines zones... Aquesta l'has de repetir amb els consells que et donen... Ara, la rosa si que estic amb tu... m'agraden les roses musties!
Bep Taltavull
26/01/2016, 16:09
M'agrada la composició i el tractament, si que és ver que les llums son bastant dures,
però ja ens va ensenyar el mestre Bosco Mercadal que es poden fer bons bodegons amb llum dura.
Joan A. Gomila
26/01/2016, 17:09
Gràcies a tots pels vostres consells i aportacions.
Quan tengui un moment intentaré repertir-la, mal serà que d'aquí que trobi es moment sa rosa ja hagi passat a millor vida... ei-14
Jaume, no calia demanar disculpes, tan sols es tracta d'una diferència d'opinió i en volia deixar constància. ei-13