Ver la versión completa : El Beso
Francisco Aviles
24/01/2016, 21:04
Bueno, ya que el anterior Bode,no ha gustado mucho..
Hoy ración doble, este un poco más bestia, y seguro que a muchos no gustará, pero algo provocará, al menos risa.5320
Bep Taltavull
24/01/2016, 21:08
A jo si que m'agrada, però consider que per una millor combinació de colors, la base hauria de ser en tons blaus.
Francisco Aviles
24/01/2016, 22:09
Gracies, Bep
tens rao en lo de la base
Jaume Franch
24/01/2016, 22:40
Em sembla un molt bon bodegó, atrevit , que no deixa indiferent a qui el mira.
Tot i que la observació de'n Bep pugui millorar-la, el tema del color no em desagrada.
La idea molt bona, com sempre.
El descentrat: va a gustos.
He tancat l'histograma per els dos extrems i m'agrada molt més.
M'encanta, Xiscu.
Francisco Aviles
24/01/2016, 23:23
5326Graciés, Jaume, estic content de que t,agradi
Lo de L´histograma no ho entenc..
Jaume Franch
24/01/2016, 23:36
Mira la posició dels cursors extrems:
Histograma "obert"
5327
Histograma "tancat"
5328
Si ho proves, observa com canvía la llum i el contrast.
Francisco Aviles
24/01/2016, 23:58
En el meu ordinador l'histograma no està així, si et mires la miniatura veuras que arriba de cap a cap
Jaume Franch
25/01/2016, 00:03
1. Ara que m'hi ficso.. certament por infuïr a error. No sé, Xiscu. Pot ser aquestes diferèmcies de finura del Histograma ens fan rallar freqüentment del mateix tema.
Quina versió de Photoshop tens?
2. Malgrat tot, ho has probat a fer?
Francisco Aviles
25/01/2016, 00:10
5329CS6
Y esta bè L´histograma
Joan A. Gomila
25/01/2016, 09:12
Fins ara ens trobavem amb diferències de visionat d'una imatge segons el monitor de cada un, però em sorpren moltissim que una mateixa foto tengui dos histogrames diferents.
Anant a la foto, tot i que és una imatge atrevida, a jo m'agrada per que transmet bastanta força. En quan a color, a jo el que no m'acaba de fer és la tonalitat rosada del fons, pel meu gust li hauria baixat saturació (però açò és només el meu gust).
De la versió corregida d'en Jaume, m'agrada com queden els ulls dels peixos, el que em duu a pensar que en la foto inicial, tot i tenir l'histograma correcte, crec que li aniria bé un augment de contrast.
El que no m'acaba de convencer és el fet de que el peix de l'esquerra sembla que atravessa el vidre de la copa com per art de màgia.
Bep Taltavull
25/01/2016, 10:15
En quant a l'histograma, diria que te a veure amb el perfil de color en que s'hagi pujat al foro i el navegador utilitzat per descarregar la fotografia, si te gestió de color o no.
Aquestes coses poden fer que vegem la fotografia i l'histograma de forma diferent.
Avui vespre faré unes proves...
Francisco Aviles
25/01/2016, 11:19
Fins ara ens trobavem amb diferències de visionat d'una imatge segons el monitor de cada un, però em sorpren moltissim que una mateixa foto tengui dos histogrames diferents.
Anant a la foto, tot i que és una imatge atrevida, a jo m'agrada per que transmet bastanta força. En quan a color, a jo el que no m'acaba de fer és la tonalitat rosada del fons, pel meu gust li hauria baixat saturació (però açò és només el meu gust).
De la versió corregida d'en Jaume, m'agrada com queden els ulls dels peixos, el que em duu a pensar que en la foto inicial, tot i tenir l'histograma correcte, crec que li aniria bé un augment de contrast.
El que no m'acaba de convencer és el fet de que el peix de l'esquerra sembla que atravessa el vidre de la copa com per art de màgia.
pues Joan ,si que l,atravessa la copa té un forat ¡¡
Carlos Silvestre
25/01/2016, 12:25
Este lo veo un poco forzado por la introducción de la copa para aguantar el pez. La parte de las cabezas perfecta.