PDA

Ver la versión completa : Es Pont d'en Gil (ara de dia)

joangomila
18/12/2011, 09:40
Hola a tots, ahir vaig anar de bon matí a n'es Pont d'en Gil. Hi havia un temporal desfet. Tan sols vaig poder fer unes poques fotos per que al poc temps sa càmera estava plena d'esquitxos de la mar.
Aquesta és una de ses que vaig fer amb es filtre de densitat nèutra. Sa meua filla opina que si un dia ve la fi del món el cel i la mar estaran així. Jo crec que exagera una mica* ;D ;D ;D.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11355 6&g2_serialNumber=1

imported_admin
18/12/2011, 09:58
Impactant, Joan.
Molt ben lograda.
Tal vegada aclariria un pel les zones que, en el meu monitor, em surten molt fosques.
No sé si hagués millorat la foto haver donat menys temps d'exposició, a fí de treure-li un poquet de efecte seda.
I les dades EXIF?
Ja has fet ben neta la càmera? :-/
Ah! : Fotofindera total. ;)

joangomila
18/12/2011, 10:03
Aquí tens les dades:

Propiedades de la Foto
resumen detalles
Fabricante NIKON CORPORATION Modelo NIKON D5000
Valor de Apertura f/13 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 18 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 15 sec
Fecha/Hora sáb 17 dic 2011 09:59:28 CET IPTC: Derechos de Autor Joan A. Gomila
Alto de la Imagen EXIF 1024 pixels Software Adobe Photoshop CS4 Windows

Tens raó que hi ha zones de les roques molt fosques, però he fet el processat d'una manera molt ràpida per manca de temps i no m'hi he entretenit gaire. Tenim un matí bastant atropellat. Promet retocar-la una mica més i també li modificaré una mica el tò general de la imatge. Ara que la veig em sembla una mica massa verdosa.

raulsintes
18/12/2011, 18:43
Preciosa foto Joan, la veritat és que es Pont den Gil dona molt de sí a l'hora de fer fotos. La tornaràs a penjar quant hagis retocat aquest to verdós?

CarlosSilvestre
18/12/2011, 19:21
Me gusta de cualquier manera (tal y como está o con cuaquier otro virado). Transmite el momento tormentoso pero con un interesante aire onírico gracias al movimiento del mar y nubes. Me gusta mucho.

VLafebre
19/12/2011, 13:19
Potser sí que tens raó en que hi ha zones massa fosques a les roques, però és només qüestió d'anar provant sense presses fins que li trobis el punt que més t'agradi. La tonalitat verdosa que dius no em desagrada gens per aquest paisatge marí però, com sempre, això és quelcom al gust personal de l'autor i del que vol transmetre.

En tot, una foto que m'agrada força.

PepePenafiel
19/12/2011, 19:42
Impactante imagen Joan, los niveles dependen de como quieras dejarlos. Alguna zona si pero es una imagen que con cierta subexposición colabora con el dramatismo.

beptaltavull
20/12/2011, 18:42
Enhorabona Joan, m'agrada molt i esperava la nova versió per comentar-la.
Per jo ja m'està bé així, però si arregles aquest to verdós quedarà fantàstica.
Felicitats. [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]

AntoniCladera
20/12/2011, 19:20
Res més a comentar del que ja t'han dit.... A aquestes fotos, triar una temperatura de color maniualment és el millor que pots fer....
T'evites després barallar-te amb el Lgh o Acr...
Bona idea duita a realitat...
salut

joangomila
31/12/2011, 12:45
Bé, acabar un any és una bona excusa per a no fer-ho sense haver fet una part dels deures pendents. Aquí teniu sa nova versió amb ses roques no tan enfosquides. Més avall vos poso les dues versions juntes amb una mida més petita per a pogueu valorar millor com queda.
Anau alerta amb es cava avui vespre, en Bep deu saber per a que ho dic* ;D.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11373 1&g2_serialNumber=1

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11373 3&g2_serialNumber=2

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11355 8&g2_serialNumber=2

VLafebre
31/12/2011, 14:20
Com ja et vaig dir en el meu primer comentari, aquesta és una foto que m'agrada força, tot i que estava d'acord amb tu que la zona de les roques de l'esquerra potser quedava una mica fosca. Ara, amb aquest ajust (subtil) que li has fet, encara m'agrada més.

Ah!... i felicitats per fer els deures, que no tots ho fem. :)

joangomila
31/12/2011, 14:30
Bé no et creguis, Vicenç, que a jo em costa moltissim posar-m'hi amb els deures. :)

imported_admin
31/12/2011, 14:58
Ben fet, Joan!.