joangomila
06/01/2012, 15:28
Tal com ja vaig anunciar a una altra secció, un dels regals de reis que he rebut ha estat el Nikon 35 mm AF-S G 1.8 (un altre ha estat una tableta digitalitzadora wacom amb la que em començo a familiaritzar).
Evidentment no m'he pogut estar de ses ganes de provar el nou objectiu i he fet algunes fotos en plà informal per dins casa.
Un dels motius d'aquirir aquesta òptica, tot i tenir aquesta focal ja coberta amb el 18-55, és el fet de que sigui molt més lluminós que el zoom.
Vos deixo una de les fotos que he fet. Crec que el bokeh que puc aconseguir amb aquesta nova òpitca pot ser un bon alicient per a dedicar-me una mica més al retrat, ja que fins ara és una disciplina que no he practicat gaire, per no dir gens. La imatge ha estat tractada amb ACR en quan a exposició, ja que tenint la finestra just al darrera del pp era un contrallum una mica forçat, i també l'he retallada per tal d'aconseguir un enquadrament que m'agradàs.
No la penjo per la seva qualitat si no més bé per a començar a valorar les perspectives d'aquesta nova lent.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11377 7&g2_serialNumber=1
Propiedades de la Foto
resumen* detalles
Fabricante NIKON CORPORATION Modelo NIKON D5000
Valor de Apertura f/2,5 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 35 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 1/13 sec
Fecha/Hora vie 06 ene 2012 15:27:39 CET Alto de la Imagen EXIF 1024 pixels
Software Adobe Photoshop CS4 Windows
Evidentment no m'he pogut estar de ses ganes de provar el nou objectiu i he fet algunes fotos en plà informal per dins casa.
Un dels motius d'aquirir aquesta òptica, tot i tenir aquesta focal ja coberta amb el 18-55, és el fet de que sigui molt més lluminós que el zoom.
Vos deixo una de les fotos que he fet. Crec que el bokeh que puc aconseguir amb aquesta nova òpitca pot ser un bon alicient per a dedicar-me una mica més al retrat, ja que fins ara és una disciplina que no he practicat gaire, per no dir gens. La imatge ha estat tractada amb ACR en quan a exposició, ja que tenint la finestra just al darrera del pp era un contrallum una mica forçat, i també l'he retallada per tal d'aconseguir un enquadrament que m'agradàs.
No la penjo per la seva qualitat si no més bé per a començar a valorar les perspectives d'aquesta nova lent.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11377 7&g2_serialNumber=1
Propiedades de la Foto
resumen* detalles
Fabricante NIKON CORPORATION Modelo NIKON D5000
Valor de Apertura f/2,5 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 35 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 1/13 sec
Fecha/Hora vie 06 ene 2012 15:27:39 CET Alto de la Imagen EXIF 1024 pixels
Software Adobe Photoshop CS4 Windows