Ver la versión completa : Fragil Equilibrio
Francisco Aviles
10/01/2016, 23:20
Bona Nit
Otro de mis Bodes , a ver que opinais.
Gracias5236
Jaume Franch
10/01/2016, 23:48
Esa base...llama mucho la atención.
Francisco Aviles
10/01/2016, 23:59
Esa base...llama mucho la atención.
Y sin Base ?5237
Jaume Franch
11/01/2016, 00:01
Eso ya es otra cosa.
Carlos Silvestre
11/01/2016, 10:07
Me gusta con base y me gustaría más con más espacio a los lados. Es muy ingeniosa y de calidad impecable.
Francisco Aviles
11/01/2016, 10:29
Gracias, Carlos
Como se ve ,el gusto es tan personal..
Carlos Silvestre
11/01/2016, 11:09
¡Y que lo digas!
En aquest cas coincideixo -en tots els aspectes- amb l'opinió d'en Carlos. El que probablement li passa al Jaume respecte la base és que la seva part superior, al ser tan clara respecte la resta, distreu una mica. Bé, de fet, és el que a mi em passa.
Francisco Aviles
11/01/2016, 17:40
Gràcies, Vicenç per la teva opinió, la part més clara de la base, que té aquest aspecte arrodonit, per mi li dóna volum a la imatge .
Joan A. Gomila
12/01/2016, 09:02
Jo també comparteixo s'opinió d'en Carlos.
Per altra banda, el que no m'agrada és que no es vegi completament es vèrtex inferior de l'ampolla, crec que si es veiés completament el cocepte d'equilibri que porta el títol seria més clar, ja que d'aquesta manera sembla com si en aquesta zona que no es veu hi hagi algún element que fa que l'ampolla s'aguanti i que s'hagi fet la foto des d'una posició inferior a l'horitzó virtual de la taula per amagar aquest element.
Com sempre, m'agrada sa imaginació que hi poses als teus bodes.
Jaume Franch
12/01/2016, 10:29
Jo també comparteixo s'opinió d'en Carlos.
Per altra banda, el que no m'agrada és que no es vegi completament es vèrtex inferior de l'ampolla, crec que si es veiés completament el cocepte d'equilibri que porta el títol seria més clar, ja que d'aquesta manera sembla com si en aquesta zona que no es veu hi hagi algún element que fa que l'ampolla s'aguanti i que s'hagi fet la foto des d'una posició inferior a l'horitzó virtual de la taula per amagar aquest element.
Com sempre, m'agrada sa imaginació que hi poses als teus bodes.
Gràcies Joan, això és el que creia que entendría en Xiscu.
Veig que vaig ser massa escàs al comentar-ho.
Bep Taltavull
13/01/2016, 16:12
M'agrada la primera versió però si que pot ser que amb un punt de vista una mica més alt i veient la base de la tija de la dreta.
Personalment opino que és dels millors que has pujat darrerament i en gran part es per la combinació de colors.
Fotofindera!! :very_drunk:
Francisco Aviles
13/01/2016, 16:49
Graciès, Bep...:very_drunk:
Pepe Peñafiel
17/01/2016, 10:42
Comparto la alabanza a tu originalidad y a los colores de bode.
Totalmente de acuerdo en ese pequeño defecto al no verse la parte más inferior de la botella.
Personalmente me parece una fotografía muy buena Xiscu, felicidades.
( ¿porque demonios nos fija tanto la vista esos mínimos problemillas en este tipo de imágenes tan destacables?)
Francisco Aviles
17/01/2016, 18:18
Comparto la alabanza a tu originalidad y a los colores de bode.
Totalmente de acuerdo en ese pequeño defecto al no verse la parte más inferior de la botella.
Personalmente me parece una fotografía muy buena Xiscu, felicidades.
( ¿porque demonios nos fija tanto la vista esos mínimos problemillas en este tipo de imágenes tan destacables?)
Pepe..
Será que estamos un poco enfermos ?
Xec Gomila
17/01/2016, 18:34
Hola Xiscu, la trobo bona tant en composició com sa 'originalitat' de pensar com montar aquesta foto,.... el que no me acaba de fer, son aquets tipus de marcs... peró lo dicho, a gustos...
Salutacions...
Francisco Aviles
17/01/2016, 23:14
5259
Hola Xiscu, la trobo bona tant en composició com sa 'originalitat' de pensar com montar aquesta foto,.... el que no me acaba de fer, son aquets tipus de marcs... peró lo dicho, a gustos...
Salutacions...
Tito, Graciés per sa teva opiniò
un altre sense marc
Jaume Franch
17/01/2016, 23:33
Ese punto de apoyo del jarrón, ahora sí que me parece más que correcto.
Sugerencia: Si las líneas diagonales paralelas del fondo estuvieran verticales, ayudarían más a dar sensación de ese "fràgil equilibrio".
Muy buena , Xiscu
Francisco Aviles
17/01/2016, 23:38
Ok. Jaume.
Graciés
Joan A. Gomila
18/01/2016, 12:44
Aquesta m'agrada més en quan que es veu completament el gerro.
Em sorpren la zona on acaba la tija de la dreta.
Jaume Franch
18/01/2016, 13:41
Que raro que te hagas esta pregunta.
Esos pequeños detalles pueden estropear una gran foto... y TU lo sabes. :very_drunk:
Xec Gomila
18/01/2016, 20:40
5259
Tito, Graciés per sa teva opiniò
un altre sense marc
19/01/2016, 22:59
Partint de la base de la teva gran originalitat, crec que en aquest bodegó sa ha dit tot, tant sol aportar la meva opinió: M'agrada més la primera fent algunes correccions, com veure tot el gerro, i també m'agrada amb la base. A la darrera s'observa un estrany al final de la tija, a la dreta.