Ver la versión completa : Somnis d'una pedra
Joan A. Gomila
10/01/2016, 20:53
Avui matí hem anat fins a Cala Pregonda, per jo una de ses cales més polides que tenim a Menorca i que moltes vegades hem vist fotografiada.
He de dir que m'he banyat els peus i en un tres i no res estaven vermells per la fredor de l'aigua, tot i que si arrib a dur una tovallola crec que m'hi hauria ficat del tot, encara que només fos calada i fora.
He intentat cercar una foto diferent i aquest és el resultat (val a dir que estava totalment allargat damunt s'arena i s'aigua la tenia a pocs centrímetres del meu colze dret, per sort no m'he banyat ja que la mar estava molt tranquila):
5234
Nikon D300 amb Nikkor 35 mm, ISO 200, f/8 i velocitat 1/320.
Bep Taltavull
10/01/2016, 22:00
Molt bon títol per aquesta fotografia, m'agraden les linies en diagonal, separant el primer pla del fons, només em demana més proximitat a la pedra per magnificar-la una mica.
Jaume Franch
10/01/2016, 22:12
Em sembla molt bon treball, Joan A.
La idea i el títol, molt encertats. EscarapelaFF 40x
Joan A. Gomila
10/01/2016, 23:04
Moltes gracies pels vostres comentaris.
Bep: si m'hagues atracat mes a sa pedra (que ja era molt petita) hauria perdut el marge inferior i per recuperar-lo hauria hagut de contrapicar un poc i llavors amb s'òptica fixa que duia hauria perdut es marge superior. Segurament si sa pedra hagues estat més gran hauria tingut més protagonisme pero no la vaig triar jo per que sa pedra ja hi era allà quan vaig arribar. ;)
Francisco Aviles
10/01/2016, 23:16
Molt Be , Joan com tú ben dius es una visiò diferenta
Carlos Silvestre
11/01/2016, 10:06
El mero hecho de intentar algo diferente en esta recurrente playa ya merece escarapela fotofindera. La foto la encuentro bien hecha, con una estupenda composición. Me apunto a la sugerencia de Bep en cuanto a haberte acercado más a la piedra o buscar una más interesante.
Estic amb en Carlos que intentar fer quelcom diferent ja té, de per sí, molt de mèrit. La composició, molt bona, on destacaria la preciosa diagonal visual formada.
Joan A. Gomila
12/01/2016, 09:03
Moltes gràcies pels vostres comentaris.
Francisco Aviles
13/01/2016, 10:15
Molt be,Joan
Com diu totom val la pena prova coses noves o diferents
Joan A. Gomila
13/01/2016, 11:10
Molt be,Joan
Com diu totom val la pena prova coses noves o diferents
Tens raó, Siscu, mereix la pena anar provant coses diferents. Tot i que no sempre aconseguim el resultat esperat, en aquest cas si que ha sortit el que jo volia i açò ja és una satisfacció per jo.
Gràcies.
Pepe Peñafiel
17/01/2016, 10:32
Me encanta esa diagonal con ese fondo. Buen trabajo Joan A.
Joan A. Gomila
17/01/2016, 17:45
Muchas gracias, Pepe.
Xec Gomila
17/01/2016, 18:24
Hola Joan A. ... jo també la trobo fantastica, transmiteix una 'dolçó'.. 'netedad'... / com ja tan comentat, també m'agrada aquesta diagonal de sa linea de s'aigo.... / tal vegada, filant prim, i a primera vista, me 'despisti' un poc aquet desenfoc tant acentuat de s'illot... peró ja te dic, la trobo fantastica....
Salutacions...
Cisco Dura
19/01/2016, 22:26
Faig tard,deman disculpes. Quant a sa foto, el que diuen els companys de la diagonal m'agrada, però també estic d'acord, i és tan sols una opinió personal i sobre gust no hi ha res escrit, el que comenta en Xec respecte al gran desenfoc del darrere que en distreu. Quant a la mida de la pedra, és el que era. Tan sols una pregunta aquesta mateixa foto amb la mateixa idea però amb una focal molt més llarga podria potser millorar en tant a les proporcions de la pedra?