Ver la versión completa : Menorca Magica ...
XecGomila
22/05/2011, 20:42
'Menorca Magica .. ' es el titol que te aquesta foto seleccionada com a finalista al concurs fotografic 'FotoBosco 2011'.
La comparteixo amb tots voltros.
... l'apertura del diafragma es bastant obert pero te l'enfoc necesari .. per tant, a vegadas no fa falta diafragmar molt ...
.. a sa meva galeria esta a 1024 px.
.. Salutacions a tots...
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77212 &g2_serialNumber=2
Modelo camara: Nikon D90
Lente : Nikkor 18-200mm VR
Filtro: NDX400
Punto F: f/6.3
Tiempo de Exposicion: 2,1 s.
Velocidad ISO: ISO-200
Comp. de Exposicion: 0 paso
Distancia Focal: 18 mm
Modo de Medicion: Diseño
Modo de Flash: No Flash
Tripode y disparador.
imported_admin
22/05/2011, 21:05
Mmmm, quina delicia!.
M'encanta Xec.
Fotofindera total.
Val la pena veure-la a 1024.
CarlosSilvestre
23/05/2011, 16:47
Bonita y bien realizada. Me atrevo a hacerte la sugerencia que en su día me hizo a mi Toni Cladera: intentar captar el regreso de la ola en lugar de la llegada ya que resulta mucho más llamativo en las fotos con lenta velocidad de obturación.
imported_admin
23/05/2011, 18:00
Buen detalle, sí señor.
VLafebre
23/05/2011, 18:29
M'encanta la foto, Xec. Tècnicament i artística, impecable. M'agrada sobremanera la "netedat" de la foto. Felicitats, Xec.
XecGomila
24/05/2011, 06:14
Gracias por la sugerencia Carlos, la verdad no lo tenia en cuenta, se tendra que probar.
... que paseu bon dia......
CarlosSilvestre
24/05/2011, 16:27
A ver, un tema recurrente y que no desmerece en absoluto la foto. Pregunta dirigida a Jaume y Viçens : las nubes y el agua ¿no tienen algo de dominante magenta?
PepePenafiel
24/05/2011, 17:26
Muy buena Xec.
Me gusta, y desde luego el color y la nitidez son extraordinarios.
VLafebre
25/05/2011, 11:03
A ver, un tema recurrente y que no desmerece en absoluto la foto. Pregunta dirigida a Jaume y Viçens : las nubes y el agua ¿no tienen algo de dominante magenta?*
Pues a primera vista no le aprecié dominante alguna. Después de tu comentario, no solamente me la he mirado con ojos mucho más críticos sino que además he "jugueteado" con ella y, tal vez, sólo tal vez, puede que el agua y las nuves tengan ligerísima dominante magenta, pero tan sutil que si corriges un pelín más de la cuenta, te vas al verde. Todo esto con mis ojos y mi monitor, claro.
Total, que yo la dejaría tal cual.
joangomila
25/05/2011, 15:14
A mi me gusta tal como está. A ver que opina el capitán magenta....
CarlosSilvestre
26/05/2011, 10:45
¡Buaaaaaá...yo sólo quería ganar puntos para que me admitan en el Grupo Magentaaaa...! :'( :'( :'(
joangomila
26/05/2011, 11:50
Es que lo del grupo magenta es una especie de lobby exclusivo. ;D ;D ;D
PepePenafiel
26/05/2011, 12:20
¡Buaaaaaá...yo sólo quería ganar puntos para que me admitan en el Grupo Magentaaaa...! :'( :'( :'(
>:( >:( >:( >:( >:(
Maldito traidorrrrrr. ¡¡Desertor!! [smiley=evil.gif]
imported_admin
26/05/2011, 12:47
A ver, un tema recurrente y que no desmerece en absoluto la foto. Pregunta dirigida a Jaume y Viçens : las nubes y el agua ¿no tienen algo de dominante magenta?*
Es posible pero, francamente, no lo habia notado ni me molesta.
XecGomila
26/05/2011, 18:22
.. no hay que ser 'obsesivos, jeejee .. :o :o ... pero he tenido un tiempo extra para dedicar a esta foto, en equilibrio de color he subido en la linea de magenta a verde: +10 / quitando magenta claro… pues parece que si que habia algo …
... pongo copia de original y retocada, ¿- que os parece ….. ?-parece que tiene demasiado verde en general--?? ..
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77211 &g2_serialNumber=2
----------------------------------------------------------
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=78612 &g2_serialNumber=2
CarlosSilvestre
26/05/2011, 19:07
Me gusta mucho más ahora.
joangomila
26/05/2011, 20:47
A mi también me gusta más ahora.
imported_admin
26/05/2011, 21:06
Carlos S.: Aún no llegas a Sargento Magenta, pero te has ganado un puesto de asesor magentero. ;)
miqueltribo
26/05/2011, 21:52
Me gusta mas la primera. Es una foto muy bien resuelta y con detalles hasta el último plano con una total nitidez. Buena composición.
CarlosSilvestre
27/05/2011, 07:37
Carlos S.: Aún no llegas a Sargento Magenta, pero te has ganado un puesto de asesor magentero. ;)
:D :D :D :D :D
VLafebre
27/05/2011, 09:51
Pues aún a riesgo de que se me degrade dentro del batallón magenta ;D ;D, en líneas generales me gusta más la primera. Bajo mi apreciación, tal vez el agua gane en la segunda versión, pero en cambio veo cierta dominante verde en las rocas del primer término. ¿Tal vez el equilibrio estaría en corregir sólo en +5 en lugar de en +10?
imported_admin
27/05/2011, 17:52
De acuerdo con Vicenç
XecGomila
27/05/2011, 22:39
tambien de acuerdo, las rocas ahora tienen demasiado verde, el dedicar 'tiempo' para el retoque es lo primordial, me refiero a que se puede seleccionar las zonas para un perfecto retoque, de todas formas se queda asi .... me quedo con la original ......
saludos..........
XecGomila
28/05/2011, 07:55
...¡¡.pues no .... 'caparrut'... ::) - hoy me he levantado con la idea fija... tratar por zonas el leve halo general magenta, ahora creo que le di en el 'ojo'..
...... / 1º: nubes: +7 a verde, 2º: mar, arena y roca de primer plano: +4 a verde. (en realidad es a menos magenta).
Pongo las tres para tener menos dificultat en poder comparar.
¡¡..!, Gracias a tod@s....
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=77211 &g2_serialNumber=2
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=78612 &g2_serialNumber=2
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=79421 &g2_serialNumber=2
imported_admin
28/05/2011, 08:25
Excelente conclusión, trabajo, perseverancia y pundonor.
Aunque las otras pueden pasar por buenas, me quedo con esta última versión.
Molt be , Xec.
VLafebre
28/05/2011, 12:38
Totalment d'acord. Jo també em quedo amb la tercera versió. Molt bona feina.
joangomila
28/05/2011, 12:39
També m'afegeixo a votar per la tercera. Enhorabona per ser tan caperrut.
PepePenafiel
28/05/2011, 22:29
Xec, felicidades por tu trabajo y pundonor. [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
XecGomila
29/05/2011, 10:19
..gracias a tod@s ....
¡¡.'aqui se aprende hasta gramatica . ::)..
'pundonor', (la segunda vez que sale aqui), es una palabra nueva para mi, ... ya tengo la definicion:
'Amor propio,sentimiento que lleva a una persona a quedar bien ante los demás y ante sí mismo...etcc.' --
¡¡..graciaaass.....
AntoniCladera
29/05/2011, 18:40
Bones Xex....
No m'agraden segones verssions... m'agrada pendre nota de la localització i millorar la presa en unes altres condicion que siguin fotograficament més favorables....
Ben equilibrada però a mi em falta contrast... i en paper se li notava un poquet més.....
torneu a provar en directe!!!
(Són maneres de pensar!!!!)
Salut!!
XecGomila
09/01/2012, 19:54
..!¡ recupero este post ....
Toni, mi manera de pensar,... ?, puedes explicarme por favor que es para ti segundas versiones .., tú mismo das clases de retoque fotografico, en este caso a mi parecer no es una segunda version ya que lo unico que se ha tocado son 'niveles', ni se ha quitado ni se ha añadido ningun elemento para ser una segunda version....
¡¡. de todas formas gracias por el - los consejos .... ¡¡. saludos.....
AntoniCladera
09/01/2012, 23:37
Bones tardes, Xec,
Respondré per parts:
1a.- Maneres de pensar: Normal...cada persona té la seva....
2a.- Segones versions són per jo, anar canviant de processat a mida que ens critiquen una foto.... poc podràs aclarir en moltes ocasions...
Sempre he defensat la foto que es penja com a única, acceptent les crítiques i apuntant els consells... Però accept aquesta pràctica
3a.- Jo NO faig clases de retoc fotogràfic, faig classes de fotografia digital, que per si jo fós es diria simplement, FOTOGRAFIA.
A les meves classes la invasió és mínima, sempre parl de tractar una imatge...mai de retocar... més difícil però molt més útil....
4t.- No has de confodre una segona versió amb el retoc...posar o llevar elements no té res que veure amb les segones versions...
Em torn explicar: SI jo he vist, he fet i he procesat d'una manera puc rebre crítiques i puc apuntar consells... però el que jo no hi estic d'acord és anar versionant el que jo he vist, he creat i he procesat....
(No tenc la veritat absoluta ni vull convèncer a ningú, però SI aportar la meva opinió perquè els experts, els aficionats i els principiants la puguin escoltar a un foro obert a tothom...)
Una abraçada!!! ;)
XecGomila
10/01/2012, 09:03
gracies....
joangomila
10/01/2012, 09:24
2a.- Segones versions són per jo, anar canviant de processat a mida que ens critiquen una foto.... poc podràs aclarir en moltes ocasions...
Sempre he defensat la foto que es penja com a única, acceptent les crítiques i apuntant els consells... Però accept aquesta pràctica
Sense voler polemitzar gens, tan sols vull expresar, amb tots els respectes, que personalment no compartesc aquesta opinió. M'explicaré: Al meu nivell, crec que encara em queden moltes coses a descobrir del processat d'una imatge i de vegades pots partir d'una foto correcta i intentar millorar-la fent-li el processat que un opina que pot ser el millor. Una volta la comparteixes amb els altres companys, si t'indiquen que la imatge pot millorar fent-li un altre retoc adicional per a millorar alguna zona o tota la foto en general, crec que està molt bé posar en pràctica els consells donats i després penjar de nou aquesta segona versió per a que els altres puguin opinar si el processat posterior realment ha servit per a millorar la foto o no.
Tot i açò, entenc que per a un fotògraf de qualitat contrastada com ets tu, Toni, intentis arribar a un nivell màxim d'excel.lencia amb un primer i únic processat, però és que tu estàs a un nivell i jo estic a un altre* ;)
AntoniCladera
10/01/2012, 10:40
Joan Antoni.... No vull haver pecat de soberbia... no hem mal interpreteu....
Trob molt bé el que dius, però tantes versions d'una foto hauríen d'anar tal vegada a una SECCIÓ NOVA... no trobes?
Fer una secció on posar aquelles fotografíes que no estiguem segurs del processat i volguem una segona o tercera opinió...
Però a la secció de fotos comentades... que hi hagi tantes versions d'una foto.... Ho dic per en benefici del grup, fes-me cas. :)
imported_admin
10/01/2012, 12:19
Joan Antoni.... No vull haver pecat de soberbia... no hem mal interpreteu....
Trob molt bé el que dius, però tantes versions d'una foto hauríen d'anar tal vegada a una SECCIÓ NOVA... no trobes?
Fer una secció on posar aquelles fotografíes que no estiguem segurs del processat i volguem una segona o tercera opinió...
Però a la secció de fotos comentades... que hi hagi tantes versions d'una foto.... Ho dic per en benefici del grup, fes-me cas.* :)
Potser més endevant, a mida que millorin els meus coneixements, reconeixeré que en Toni tenia raó, però ara no hi estic d'acord.
La Secció "Fotos a comentar", segons jo entenc, duu implícita la opinió dels demés referent a les millores tècniques que aquella foto exposada podria experimentar.
En contra del que tu defenses,Toni, això implica que l'autor, si vol, pot versionar aquella imatge segons els consells que ha rebut i, per tant, em sembla imprescindible exposar les modificacions, per que autor i critics puguin aprendre. Obviament, la versió "definitiva" depen del gust i decisió de l'autor.
Toni, si creus que no t'he entès, et prego ens ho expliquis.
AntoniCladera
10/01/2012, 14:31
Jaume, l'autor pot fer amb la seva imatge el mateix que el que respon amb els seus comentaris sempre respectant els principis bàsics.
Aquest post ve dels comentaris del post de Pregonda de Joan Antoni.
salut!!
AntoniCladera
10/01/2012, 14:31
Jaume, l'autor pot fer amb la seva imatge el mateix que el que respon amb els seus comentaris sempre respectant els principis bàsics.
Aquest post ve dels comentaris del post de Pregonda de Joan Antoni.
salut!!