Iniciar sesión

Ver la versión completa : Urbana

Raul Sintes
29/12/2015, 18:47
Arrel d'una exposició de carrers de Maó dels Amics del Clic, he seleccionat aquesta fotografia com una de ses meves aportacions. Té un tractament molt suau d'HDR.

F/9; ISO 200; d.f. 18 m. vel. 1/10 amb trespeus.

5177

Jaume Franch
30/12/2015, 13:18
M'agrada molt, Raül.
La perspectiva, l'enquadrament , el punt de fuga... m'encanten.
Suposo que aquest "toc" HDR la fa més atractiva que sense.
Em pregunto si esborrant l'única persona que es veu, li donaría un plus, un puntet de misteri.

Lafebre
30/12/2015, 13:44
A mi també m'agrada molt, Raül. Jo, que sóc un declarat militant anti HDR, reconec que aquest punt que li has donat li va prou bé. Bona perspectiva.

Raul Sintes
30/12/2015, 18:40
M'agrada molt, Raül.
La perspectiva, l'enquadrament , el punt de fuga... m'encanten.
Suposo que aquest "toc" HDR la fa més atractiva que sense.
Em pregunto si esborrant l'única persona que es veu, li donaría un plus, un puntet de misteri.

Pot ser Jaume, però vaig esperà que passes algú ja que el què voliem era una ciutat viva. I vaig anar a les 7 del matí d'un dissabte del mes de novembre esperant que no estigués molt concorreguda aquesta avinguda, però que hi hagués algú, a l'esquerra, al fons, hi ha un cotxo que ve amb els llums encesos i vaig disparar abans de que avancés més.

Xec Gomila
31/12/2015, 10:26
Bon dia Raul, sa prespectiva m'agrada molt... i el tratament es molt particular...

Salutacions...

Bep Taltavull
03/01/2016, 21:49
M'agrada la perspectiva, enquadrament, profunditat... però el tractament no m'acaba de fer.

Carlos Silvestre
08/01/2016, 09:41
Suscribo lo que dice Bep. Ese cielo queda bastante ficticio.

Joan A. Gomila
10/01/2016, 20:27
A jo tampoc no m'acaba de fer es tractament però respecto el gust teu en donar-li aquest suau toc d'HDR.

M'agrada moltissim la perspectiva i el punt de fugida que has aconseguit.

Pel meu gust sa persona li dona un plus a la foto, potser jo hauria esperat a que la persona es trobás un poc més a la dreta però és un gust personal.