PDA

Ver la versión completa : El vell mestre



Lafebre
18/12/2015, 12:18
Com ja he comentat en alguna altra ocasió, no sóc un gran aficionat a presentar-me a concursos fotogràfics, però si que de vegades trec el nas per algun. De promig, un parell o tres a l'any. En els concursos que procuro no fallar són els dos d'ambit social que promou l'AFC, (el d'arxius digitals, a l'estiu i el fi d'any, en suport paper, d'aquí uns dies), bàsicament per ajudar a mantenir una alta participació i caliu associatiu. (Som uns 300 socis). No obstant, però, l'AFC organitza dos concursos més al cap de l'any, sempre en suport paper, i en aquests casos oberts a tots els participants que vulguin fer-ho d'arreu; un és el "Lluis Navarro", básicament orientat a fotografia creativa i, l'altre, el "Lliure", on l'únic requisit és que siguin fotos monocromes.

Doncs bé, en l'últim moment em vaig decidir a també presentar-me al "Lliure" amb la foto que us adjunto, i vaig tenir la sort que va ser guardonada amb el primer premi. No cal que us digui la il·lusió que em va fer i que vull compartir amb tots vosaltres, així com també donar-vos les gràcies pels vostres comentaris que, comentari rere comentari i foto rere foto, m'ajuden a millorar pas a pas i dia rere dia. Gràcies, companys!

5103

Joan A. Gomila
18/12/2015, 13:02
Enhorabona, Vicenç!!!

M'agrada molt el processat.

Moltes vegades ens molesta la renou o gra que pugui presentar una foto, però jo soc del parer de que en algunes fotos la presencia d'aquest gra li dona un plus a la imatge, com és aquest cas.

M'agradaria veure-la impresa damunt paper per que em sembla que es deu veure encara millor del que la veim aquí. A vam si dins l'any que ve aprofito quan vagi a visitar la meva filla per veure'ns i em mostres la versió impresa.

Manel Almar
18/12/2015, 13:59
Enhorabona Vicenç!!! es una foto de dalt de tot!!!
M´agrada molt, estic amb en Joan A. sobre es els comentaris del processat i de mes.
Felicitats..ets un crack!!!:cool:

Jaume Franch
19/12/2015, 17:19
Caram quina fotassa!.
Sé que parlo en nom de tots els companys de FotoFinde, si et dic que ens sentim molt orgullósos de que t'hagin donat aquest merescut premi. També et volem agraïr que ens hagis fet pertícips d'aquest esdeveniment. Mira tu quina cósa : el mestre que retrata a un altre mestre!. Enhorabona, Vicenç!.
EscarapelaFF 100x

Bep Taltavull
20/12/2015, 17:00
Enhorabona Vicenç, per aquest premi veritablement ben merescut, una fotografia boníssima i un tractament impecable.

Felicitats!!!

Xec Gomila
20/12/2015, 20:22
Hola Vicens ... pues si, ... crec el que dius en cuant a la ilusio d'aquet premi ....¡fantastic...¡enhorabona ..:very_drunk:.. trobo aquesta fotografia fantastica tant en el procesat com en el moment captat ..

Salutacions ....

Cisco Dura
20/12/2015, 21:10
Enhorabona, mestre. (no vell mestre)

Lafebre
21/12/2015, 16:53
Moltes gràcies, companys!

Pepe Peñafiel
21/12/2015, 18:41
Muchísimas felicidades Vicenç preciosa imagen. Gracias por compartirla.

Francisco Aviles
21/12/2015, 20:37
Felicitats,premi merescut.
Magnifica imatge:very_drunk:

Carlos Silvestre
23/12/2015, 11:59
Desde luego dominas el arte de la fotografía amigo.Este retrato es magnífico y merecedor del premio recibido. Enhorabuena.

Lafebre
24/12/2015, 16:49
Moltes gràcies de nou, amics. :very_drunk:

Teresa Santacana
19/02/2016, 12:43
Molt bona, Vicenç! Enhorabona!!!

Lafebre
19/02/2016, 17:21
Moltes gràcies, Teresa! :)