PDA

Ver la versión completa : Sa Bassa Verda



Bep Taltavull
13/12/2015, 21:40
Aqui vos deix aquesta, que pot semblar que no sigui panoràmica, però son 22 fotos en forma de mosaic.

Com que només duia muntat el 50mm no hi cabia tot...

5100

5093

Jaume Franch
13/12/2015, 22:05
D'això s'en diu tenir recursos, Bep!.
Precisament estava revisant la tècnica de mosaic i no en vaig treure l'aigua clara.
M'agradaria que ens en fessis 5 cms. de com funciona aquesta tècnica. O, on podem trobar un tutorial.
El que no m'agrada és el processat, Es veu com a posteritzàda, com si haguessis forçat el baixar llums i pujar ombres.

Bep Taltavull
14/12/2015, 18:38
Gràcies Jaume, tens raó en lo del processat, l'havia editada una mica ràpid i ara que he tingut temps l'he refeta. Pos l'última versió i deixo la primera en miniatura.

Gràcies

He fet el muntatge igualment en Photomerge, però sé que hi ha programes més específics.

El que sempre recomano es disparar amb focals intermitges, encara que en surtin més fotos a muntar, així no hi ha tanta deformació i el programa va més ràpid

Carlos Silvestre
15/12/2015, 08:49
Difícil foto con esos contrastes de luz. Creo que bien resuelto el asunto. La zona de reflejos del agua perfecta.
Yo a veces utilizo el Panorama Maker que es más rápido que Photomerge.

Lafebre
15/12/2015, 16:57
Pels qui no haviem arribat a veure la primera versió, (ara en miniatura), et dóno les gràcies, Bep. Així es poden comparar i entendre el que deia en Jaume en el seu comentari. Aquesta t'ha quedat formidable, Bep.

Joan A. Gomila
15/12/2015, 20:45
Molt bé Bep. S'avantatge d'aquest tipus de fotos és que obtens més detall en general en tota sa foto.

Ben equilibrades les diferents llums de sa foto.

Pepe Peñafiel
16/12/2015, 15:22
Especialmente el reflejo de una calidad impresionante.

Bep Taltavull
16/12/2015, 18:47
Gràcies amics, potser més endavant vos n'ensenyaré una altra... de diferent :cool:

Xec Gomila
20/12/2015, 20:16
Bon recursos per solucionar .... (per cert, desconec aquesta tecnica del mosaic...:confused: . . que suposo que tambe o montas amb el Photomerge

..