Ver la versión completa : Pati blau
Tot i haver viscut a Sitges, si mal no tinc entès en Santiago Rusiñol mai no va pintar el mar. En canvi, sembla ser que aquest pati, -avui propietat privada- molt a prop del Cau Ferrat, li va servir de font d'inspiració.
5045
ISO 800
Nikkor 24-70 a 52 mm, f/5,6
1/60 sec.
-1,0EV
Joan A. Gomila
01/12/2015, 09:39
Bona composició i colors molt polits, m'encanta sa llum que hi ha damunt sa taula.
Em molesta una mica que s'inici de tram vertical de barandilla no estigui perfectetament alineat amb el marge de sa foto.
Jaume Franch
01/12/2015, 11:59
Preciosa, Vicenç. M'encanta.
Li has donat un toc de "flu" ?
EscarapelaFF 40x
Preciosa, Vicenç. M'encanta.
Li has donat un toc de "flu" ?
EscarapelaFF 40x
Quina percepció visual, Jaume!. Et felicito. Si, efectivament té una mica d'efecte "flou". Ho faig en PS, desenfocant lleugerament una nova capa un cop li he aplicat l'enfocament habitual a la copia fondo. El grau de desenfocament que li dono (que en tot cas ha de ser discret), depen sempre de cada foto. Ho acostumo a aplicar a segons quin tipus de fotos (evidentment no a les fotos d'esports o similars). Trobo que és la manera -segur que n'hi ha d'altres- de que la foto es vegi "enfocada sense agressivitat". No és la primera vegada (ni la segona, ni la tercera…) que pujo fotos al foro amb aquest acabat, però com que fins ara mai abans ningú no m'havia comentat res...
Francisco Aviles
01/12/2015, 17:41
Molt Bona, Vicenç , m´agradan molt es colors..
Carlos Silvestre
02/12/2015, 16:55
Delicia de las delicias.
Bep Taltavull
03/12/2015, 21:22
Bona composició i lluminositat, pensava que aquest efecte flou era jo que no la veia be :D
Pepe Peñafiel
06/12/2015, 11:52
Tanto el color como ese toque "flou" hacen una imagen de un gusto exquisito. La encuentro una preciosidad