AntoniCladera
15/01/2012, 19:03
Em sent com sa meva estimada D300 infrarroja...
Després de tot el que ha passat, per una frase que en teoría havia de fer riure.... el resultat ha estat tot el contrari... Per dues punyeteres tomàtigues!!!!!
Com deia, veig ses coses com sa meva D300Ir, de manera diferent. Estiré en standby del foro.. Promet fer un curs de "maneras y modales" ;)
N'Eistein deia: Si cerques resultats diferents, no facis sempre el mateix..
Hi estic d'acord.... hem de crèixer, apendre, madurar...
Feia estona que no entrava al foro. Un dia vaig voler entrar i donar una empenta de força, per no caure dins la rutina de la frase de n'Eistein... Una setmana després, el que havia d'esser una simple empenta s'ha convertit en un enderrosall.....
Bé, el que he dit, ens veim.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11385 5&g2_serialNumber=2
Fotografia infrarroja feta a s'albufera de Mallorca, amb sa D300 infrarroja.
Tractament: La càmera ja està equilibrada amb la color checker passport per IR.
.- Capa d'ajustament de mesclador de canals (vermell i blau)
....I no hi ha res més fet. No hi ha cap retoc llevat el que he dit... És la ventaja de veurer-hi diferent.
Pd.- Hauríem de fer una sortida molt prest!!!! Ho necessitam.
Després de tot el que ha passat, per una frase que en teoría havia de fer riure.... el resultat ha estat tot el contrari... Per dues punyeteres tomàtigues!!!!!
Com deia, veig ses coses com sa meva D300Ir, de manera diferent. Estiré en standby del foro.. Promet fer un curs de "maneras y modales" ;)
N'Eistein deia: Si cerques resultats diferents, no facis sempre el mateix..
Hi estic d'acord.... hem de crèixer, apendre, madurar...
Feia estona que no entrava al foro. Un dia vaig voler entrar i donar una empenta de força, per no caure dins la rutina de la frase de n'Eistein... Una setmana després, el que havia d'esser una simple empenta s'ha convertit en un enderrosall.....
Bé, el que he dit, ens veim.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11385 5&g2_serialNumber=2
Fotografia infrarroja feta a s'albufera de Mallorca, amb sa D300 infrarroja.
Tractament: La càmera ja està equilibrada amb la color checker passport per IR.
.- Capa d'ajustament de mesclador de canals (vermell i blau)
....I no hi ha res més fet. No hi ha cap retoc llevat el que he dit... És la ventaja de veurer-hi diferent.
Pd.- Hauríem de fer una sortida molt prest!!!! Ho necessitam.