Ver la versión completa : Cap al cel
Bep Taltavull
25/11/2015, 19:50
Vos en poso una altra de la mateixa sessió de l'anterior... llástima que la definició de l'avió no sigui perfecte, però igualment m'atreu.
També jugant amb les temperatures...
5028
Jaume Franch
25/11/2015, 22:17
D'acort amb tu amb lo de la definició. Si no fos per això, sería la repera de bona.
Bep Taltavull
26/11/2015, 17:29
D'acort amb tu amb lo de la definició. Si no fos per això, sería la repera de bona.
Si Jaume, una llàstima lo de l'avió, però un dia la conseguiré, jejejeje :very_drunk:
Pepe Peñafiel
26/11/2015, 20:02
A pesar de la definición el color me encanta.
Bep me parece ver un par de manchas en el sensor
Carlos Silvestre
27/11/2015, 10:10
El color es lo más destacable. Como ha visto Pepe hay unas manchotas en el sensor.
Joan A. Gomila
27/11/2015, 12:45
Per dir algo diferent al que ja han dit es companys...
M'agrada sa composició i sa idea però jo hauria retallat una mica sa part esquerra per a que sa linea de gasos de s'avió partís exactament des del vèrtex inferior esquerra. Tot i que no som molt partidari de retallar imatges, en aquest cas crec que és necessari fer-ho.
Bep Taltavull
27/11/2015, 18:14
OSTRAS!!! N0 m'havia fixat amb les taques...
En quan a sa compo, Joan, ho vaig provar, però després l'avió em quedava massa enfora del vèrtex dels terços
Poca cosa a afegir al ja comentat. M'agradaria destacar, en positiu, el color (fixeu-vos que fi que he sigut, he dit "color", en general, i no pas "colors" :cool:) i la composició.