PDA

Ver la versión completa : Ai... Dedicada a n'en Vicenç....

AntoniCladera
22/01/2012, 20:26
Gràcies Vicenç per les teves paraules, plenes d'empenta.

En Vicenç m'ha convençut per seguir donant guerra i per això li dedic una foto molt especial.
Especial perquè ara se'n va cap a Madrid al Concurs Internacional de Canson_Infinity.
Especial perquè t'he missatge...el que tu li vulguis trobar.... però en té:
.- Crisi
.-Estat de la fotografia actualment
.- Un estat personal qualsevol
.- "fer llenya de l'arbre caigut"
.... I jo que sé!!!!

El que sé és que quan em vaig fixar amb el Graffiti, com podeu veure, la llum solar entraba a l'estància d'una manera rabiosa, cridant-me, posant-me a prova... La sala, la llum i el fotòmetre...
"Para todo lo demás.... curvas con PS" ;D ;D ;D ;D

Una abraçada a tots i sobretot, deman disculpes si, amb els meus comentaris he ferit la sensibilitat d'algún company... però...em costarà canviar la meva crítica..

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11390 8&g2_serialNumber=1

(Està impresa sobre paper Canson Rag photographique de fibra de cotó de 310grs
;)

imported_admin
22/01/2012, 21:04
Buf! M'encanta.
Deixant lo positiu apart:
1. Em molesta la llum blanca d'aquest objecte al quadrant inferior esquerra. Jo li mataría aquesta blancor, que frega l'excés i que em distreu la mirada.
2. Aquesta desaturació és deliciosa, però tal vegada podries recuperar la saturació un pelet en algun detall: el cel blau de la finestra i algun garigot vermell de la paret. però, només un pel. Però, com sempre, això és el meu gust personal. No el teu. Que tinguis molta sort!!!
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6028& g2_serialNumber=2
Enhorabona Toni.

AntoniCladera
22/01/2012, 21:16
Gracies Jaume. No tenia prou força per aixecar aquell troc de paret. Je je.
Vam si ha sort...... 8-)

joangomila
22/01/2012, 21:27
A jo m'agrada molt, sembla que hi ha una edició bastant fina per tal de deixar-la tal com ens la mostres i aixó no està a l'abast de qualsevol.
Sa vista s'em centra molt en la finestra i en el grafiti de l'arbre de la paret i els altres elements, tot i el desordre del terra i de les altres pintades de la paret no em distreuen gaire, potser si que el tros de paret del terra que comenta en Jaume s'hauria pogut apagar una mica, però per contra, el tema de la desaturació (si és que ho has fet, per que tan sols ens parles de corbes...) a jo no em desagrada i pens que si algun traç vermell de la paret es veiés més viu em distreuria la mirada.
Molta sort, Toni.

VLafebre
22/01/2012, 21:35
Òndia Toni, moltíssimes gràcies per la dedicatòria. És tot un honor per a mi. Quan guanyis el concurs, ja en parlarem, ha, ha.

De la foto, no cal que et digui res en especial, senzillament m'agrada molt i de tot, des de la composició al processat, passant per les inscripcions a la paret.

El que si que m'ha sorprès una mica és que hagis pujat aquest tipus de foto, molt lluny del tipus al que ens tens acostumats. I, tot s'ha de dir, és una sorpresa que m'alegra.

beptaltavull
22/01/2012, 22:10
M'agrada molt Toni, per la composició, els tons, potser si que en Jaume tengui raó amb aquella pedra...
però no em molesta excessivament.
Celebro que sguis aquí* [smiley=beer.gif] [smiley=beer.gif] [smiley=beer.gif]
Aaaah!! Molta sort!!!

PepePenafiel
22/01/2012, 22:18
Me encanta Toni, realmente destacable que hayas dominado todo ese chorro de luz entrando por la ventana.
El desaturado, efectivamente, es delicioso. Una maravilla.
Muy buena.
Mucha suerte.

CarlosSilvestre
23/01/2012, 10:21
Bueno, estas fotos de aspecto "decadente" me gustan. Parece bastante currada en cuanto a revelado. Preguntas:
¿varias exposiciones en directo? ¿en RAW?

manelalmar
23/01/2012, 20:08
Bona foto Toni, m´agrada bastant en general.
Que tingues molta sort.