AntoniCladera
22/01/2012, 20:26
Gràcies Vicenç per les teves paraules, plenes d'empenta.
En Vicenç m'ha convençut per seguir donant guerra i per això li dedic una foto molt especial.
Especial perquè ara se'n va cap a Madrid al Concurs Internacional de Canson_Infinity.
Especial perquè t'he missatge...el que tu li vulguis trobar.... però en té:
.- Crisi
.-Estat de la fotografia actualment
.- Un estat personal qualsevol
.- "fer llenya de l'arbre caigut"
.... I jo que sé!!!!
El que sé és que quan em vaig fixar amb el Graffiti, com podeu veure, la llum solar entraba a l'estància d'una manera rabiosa, cridant-me, posant-me a prova... La sala, la llum i el fotòmetre...
"Para todo lo demás.... curvas con PS" ;D ;D ;D ;D
Una abraçada a tots i sobretot, deman disculpes si, amb els meus comentaris he ferit la sensibilitat d'algún company... però...em costarà canviar la meva crítica..
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11390 8&g2_serialNumber=1
(Està impresa sobre paper Canson Rag photographique de fibra de cotó de 310grs
;)
En Vicenç m'ha convençut per seguir donant guerra i per això li dedic una foto molt especial.
Especial perquè ara se'n va cap a Madrid al Concurs Internacional de Canson_Infinity.
Especial perquè t'he missatge...el que tu li vulguis trobar.... però en té:
.- Crisi
.-Estat de la fotografia actualment
.- Un estat personal qualsevol
.- "fer llenya de l'arbre caigut"
.... I jo que sé!!!!
El que sé és que quan em vaig fixar amb el Graffiti, com podeu veure, la llum solar entraba a l'estància d'una manera rabiosa, cridant-me, posant-me a prova... La sala, la llum i el fotòmetre...
"Para todo lo demás.... curvas con PS" ;D ;D ;D ;D
Una abraçada a tots i sobretot, deman disculpes si, amb els meus comentaris he ferit la sensibilitat d'algún company... però...em costarà canviar la meva crítica..
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11390 8&g2_serialNumber=1
(Està impresa sobre paper Canson Rag photographique de fibra de cotó de 310grs
;)