PDA

Ver la versión completa : Renault 4L



Joan A. Gomila
05/11/2015, 17:45
Em sembla que en Jaume li està agafant gust a açò d'es blanc i negre, no trobau?

Vos deix una foto feta el passat mes de juny durant la meva estada a Mallorca (Valldemosa per ser més precisos).

No se com la veureu però jo no la veig igual de llum una volta pujada a n'es foro de com la veia quan l'he editada.... ara es veu molt més fosca 36 1 28 1

Nikon D300 amb Nikkor 20mm a f/4, 1/2000 i ISO 200.

4910

4911

Jaume Franch
05/11/2015, 17:49
Bon rang dinàmic i ben resolt.
Tot i que... en el meu monitor em falta un pel de llum a les ombres.
Ah!, no et facis il.lusions sobre la meva reconversió al B&N...:very_drunk:

Joan A. Gomila
05/11/2015, 17:52
He editat es fil, per que en un primer moment l'havia pujada sense convertir a espai de color sRGB i després he pensat que podia ser degut a açò.

Jo ara la veig molt millor però vos deix ses dues versions per si em podeu dir si hi veieu diferències entre l'una i l'altra.

Jaume Franch
05/11/2015, 17:53
Uep, ara em sembla perfecte!.

Carlos Silvestre
06/11/2015, 09:52
La segunda está muy bien procesada dada la dificultad por los contrastes.

Joan A. Gomila
06/11/2015, 12:17
Gràcies, al.lots.

Lafebre
06/11/2015, 17:04
Sí, Joan A., la segona està molt bé. Potser ara no acostumem a valorar aquest tipus de fotos com cal, però d'aquí uns anys tindran un gran valor documental.

Pepe Peñafiel
07/11/2015, 18:07
La segunda en su justo punto. Desde luego tratándose de un 4L lo del BN le va al pelo.

Joan A. Gomila
10/11/2015, 16:14
Gràcies pels vostres comentaris.

Bep Taltavull
10/11/2015, 16:54
Ja sé que arribo moooolt tard Joan... un tractament molt encertat i una molt bona composició.

En quant a la visualització de les dues versions, he de dir, per segona vegada en molt de temps, que tot depen del navegador que utilitzem.

En el meu cas jo veig les dues imatges exactament iguals, ja que utilitzo Mozilla que té gestió de color, en canvi amb l'explorer es veuen diferents

Joan A. Gomila
10/11/2015, 18:22
Ja sé que arribo moooolt tard Joan... un tractament molt encertat i una molt bona composició.

En quant a la visualització de les dues versions, he de dir, per segona vegada en molt de temps, que tot depen del navegador que utilitzem.

En el meu cas jo veig les dues imatges exactament iguals, ja que utilitzo Mozilla que té gestió de color, en canvi amb l'explorer es veuen diferents

Tens raó, Bep, ho acab de mirar amb Mozilla i es veuen totes dues iguals, açò de s'informàtica.....3 8 14 1

Jaume Franch
10/11/2015, 23:27
Amb Safari també és veuen iguals. La primera no es veu fosca. (!?) ei-3

Què passa aquí?
Que estem fent el lero segons amb el navegador que emprem?
Alarma OK1

Joan A. Gomila
11/11/2015, 08:55
No és que estiguem fent es lero sempre i quan facem la conversió d'espai de color a sRGB ja que açò garanteix que sa foto es veurà bé amb independència de l'explorador que emprem, i crec que ho hauriem de fer així si volem que tots els fotofinderos vegin ses fotos igual. És una passa més en el redimensionat de sa foto però crec que és necessari.

Jaume Franch
11/11/2015, 10:22
No és que estiguem fent es lero sempre i quan facem la conversió d'espai de color a sRGB ja que açò garanteix que sa foto es veurà bé amb independència de l'explorador que emprem, i crec que ho hauriem de fer així si volem que tots els fotofinderos vegin ses fotos igual. És una passa més en el redimensionat de sa foto però crec que és necessari.
Si aquest és el "problema" , tal com et vaig comentar, cal tenir configurat el pas a sRGB al Photoshop i/o ACR i no tenir que fer-ho manualment cada vegada. El que no sé és com es fa. Eh, JoanA.?

Joan A. Gomila
11/11/2015, 12:18
Jo ho tenc tot junt amb una acció quan redimensiono ses fotos per pujar-les al fòrum que ja m'inclou sa conversió de s'espai de color.