PDA

Ver la versión completa : Els Dolomites



Lafebre
04/11/2015, 14:26
Gràcies a que el tema del mes és el que és, aprofito per pujar aquesta imatge :rolleyes:. Està disparada el mes de maig passat.

4905

Jaume Franch
04/11/2015, 16:09
Un BN molt correcte però no és gaire representativa, no?
Tú en tens de MOLT bones en B&N, i que al fer-les les "has vist" en BN, que és una de les gràcies del monocrom. No sé perque t'ho explico , perque tu ja ho saps.
Vinga va, puja'n més, plis.

Carlos Silvestre
04/11/2015, 17:40
Esta creo que la habría firmado el mismísimo Amsel Adams. No digo más.

Joan A. Gomila
04/11/2015, 17:47
Una pregunta, Vicenç, el contrast obtingut al cel ha estat a que li has aplicat un filtre vermell en la configuració de la càmera o ha estat en el processat a casa?

Pepe Peñafiel
04/11/2015, 21:06
BN espectacular. Ese cielo…
Me la imagino en le pasillo de un centro de montañeros.

Lafebre
05/11/2015, 12:49
Gràcies pels comentaris, companys.

Carlos,
Te agradezco el comentario, pero… ¿no crees que te has pasado tres pueblos?. ¡Un aprendiz mindundi como yo comparado con el gran maestro Ansel Adams!. Ni soñarlo. Pero gracias de nuevo.

Joan A.,
No sé ben bé per quina raó, que quan pujo fotos a l'apartat del tema del mes no indico les dades de dispar. Perdona, les poso ara. No, no vaig aplicar cap configuració especial en càmera, no ho faig mai. El que vaig fer en tota una sèrie (i aquesta és una foto e la sèrie), va ser disparar amb filtre polaritzador per contrastar el cel. Després, en el procés d'edició, ho vaig potenciar.

ISO 200
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/8
1/400 sec.
Polaritzador.

Pepe,
Muchas gracias. Desde luego, tu visión del pasillo de un centro de montañeros es muy romántica, pero nada más lejos de la realidad. No voy a colgarme méritos que no me corresponden. La foto está tomada a cinco minutos de donde dejé aparcado el coche y a 10 minutos de un chiringuito donde servían unos "cappuccini" y un pastel de manzana deliciosos. Esa es la verdad. Ahora, eso sí, la carretera es un verdadero encanto.

Joan A. Gomila
05/11/2015, 17:40
Gràcies per sa teva aclaració, Vicenç.