Iniciar sesión

Ver la versión completa : Sa bassa verda

Joan A. Gomila
23/09/2015, 17:06
Hola,

Aquesta foto la tenia guardada i em sembla que encara no l'havia penjada...

Dades Exif: Nikon D300 amb Nikkor 20 mm, ISO 200, f/14 i vel. 13 seg.

4222

Toni Acosta
23/09/2015, 17:31
Molt bona composición i una gama tonal molt acertada

Jaume Franch
23/09/2015, 17:54
No la recordo, no.
M'agrada força.
Diria que li manca un pel de definició.
Em sorprenen els 13seg. Vols dir que hi havia poca llum? Del matí, del capvespre?

Joan A. Gomila
23/09/2015, 18:47
Gracies Toni.

Jaume: vaig fer una exposicio llarga per jugar amb la cartolina i compensar les llums del cel amb les del primer pla.
En quan a la manca de definicio, jo la veig ben nitida....has netejat la pols de la teva pantalla? Es broma, pero jo la veig be.....

Bep Taltavull
23/09/2015, 21:04
Jo al meu monitor la veig be de nitidesa.

M'agrada la composició amb aquesta diagonal i l'exposició molt ben controlada amb la cartulina... l'únic que no m'acaba de convèncer és la temperatura tan càlida, més que res pel cel.

Bona foto!! :very_drunk:

Joan A. Gomila
24/09/2015, 05:54
Gracies pel teu comentari, Bep.

Carlos Silvestre
24/09/2015, 08:45
De acuerdo en que la composición es muy buena. Veo demasiado contraste entre la oscuridad de la mitad superior de la imagen y la inferior.

Lafebre
26/09/2015, 12:27
Bona foto Joan, A. Coincideixo amb que té molt bona composició. També coincideixo, però, amb en Bep pel que fa al color, tot i que jo crec que és un tema de dominant vermella, més que de calidesa. De definició, jo també la veig bé.

Pepe Peñafiel
26/09/2015, 21:16
Buena Joan, está muy bien elegido el encuadre.
Me gusta, personalmente me pregunto si un polarizador salvando el reflejo de la balsa mejoraría la imagen.

Cisco Dura
27/09/2015, 18:59
Coincidesc en varius comentaris, bona composició i no m'agraden de fer aquests, tons: càlids, contrast, o vermellós. Per mi no fa honor els seus colors d'aquest lloc.

Joan A. Gomila
30/09/2015, 16:45
Gràcies a tots pels vostres comentaris.

He tardat en contestar per que he volgut comprovar es tema de sa dominant que alguns hi veieu i he de dir que as meu monitor no s'hi aprecia. Així i tot, he intentat baixar sa temperatura general de sa foto però es resultat no m'agrada.

Altres vegades hem comentat les diferencies de visualització en funció del monitor on ens trobem i crec que en aquest cas passa el mateix.

Tanmateix jo m'he de fiar del que veig al meu monitor i no puc fer un processat pensant en com veu un o un altre ses fotos, tot i açò, agraeixo, un cop més, tots es vostres comentaris.