Ver la versión completa : Una de Uva
Francisco Aviles
19/09/2015, 22:43
Mes de Septiembre, tipico de esta fruta , os dejo un Bode de temporada ,con reflejos de iluminación natural4206
Jaume Franch
20/09/2015, 09:55
Aparte de la falta de aire, veo las luces mal distribuidas.
A pesar de eso, me gusta en general. La composición, motivo, puesta en escena y fondo pictórico son agradables.
Dominas el tema, sin duda.
Com diu en Jaume, no hi ha dubte que domines el tema, Xiscu. L'efecte que has aconseguit m'agrada força. M'agrada també l'efecte de la llum sobre la part inferior esquerra de la fruitera i en els dos grans de raïm verd. Has provat de fer-li un vinyetejat fosc suau per tal de resaltar encara més aquest efecte de la llum?
Carlos Silvestre
20/09/2015, 17:02
la iluminación izquierda sobre el plato y las dos uvas es magnífica. Todo muy cuidado y bien realizado. También creo que mejoraría con más "aire" alrededor.
Cisco Dura
20/09/2015, 17:54
L'efecte pictòric el trob excel·lent. També crec que donant un pel mes d'aire i les llums els grans de rem podria millorar, no sé...
Bep Taltavull
20/09/2015, 20:34
Coincideixo amb els companys. Molt bona
Francisco Aviles
20/09/2015, 21:34
Gracias a todos , por vuestra opinión
Salut
Antonia Sanchez
22/09/2015, 16:52
Aquest "bode" també m'agrada Xiscu, ... al final aconseguiràs que m'agradin aquestes composicions! :)
Joan A. Gomila
23/09/2015, 07:32
Hi ha una cosa que m'agrada molt d'aquest bode: sa llum que te a la zona de defora del plat on hi ha els grans de raim que hi penjen.
En canvi no m'agrada tant sa llum de la zona dels grans de raim que hi ha dins es plat...
Una altra cosa que crec que pot millorar, i que segurament en Bosco Mercadal vos devia explicar durant el curs, és que la linea que marca el brot de raim sense grans que hi ha a la banda esquerra fa que sa mirada cerqui alguna cosa cap a fora de la foto impedint que es desplaci en el sentit contrari que és on hi ha la zona de més interés de la imatge. Passa el mateix, encara que en menor mesura, amb el borcany de la zona de dalt de la dreta que marca una altra linea cap a fora de la imatge.
Toni Acosta
23/09/2015, 17:42
Muy buena foto. Con tantos buenos consejos a mejorar pronto bodegones 10