Ver la versión completa : Roba vermella estesa
Millor no dir res, que hi ha roba estesa.
4198
ISO 200
Nikkor 24-70 a 56 mm, f/8
1/100 sec.
-1,0EV
Francisco Aviles
18/09/2015, 18:50
Vicenç, uns colors de la host...
Bona
Jaume Franch
18/09/2015, 18:56
Molt maca, Vicenç.
Per dir algo, li manca un pel d'aire pels costats. No n'hi pots donar, oi?
Aquesta estèsa de roba del mateix color... em pica la curiositat. Tens una explicació?
Molt maca, Vicenç.
Per dir algo, li manca un pel d'aire pels costats. No n'hi pots donar, oi?
Aquesta estèsa de roba del mateix color... em pica la curiositat. Tens una explicació?
Gràcies, Jaume.
De poder-se fer, es pot fer, Jaume, de donar-li una mica més d'aire pels costats. En el moment de disparar, sempre procuro agafar-me una zona de "seguretat" per acabar d'enquadrar en el moment de l'edició. Aquest és un dels casos. No obstant, però, no li vull donar aquest pel d'aire pels costasts que reclames, ja que vaig estar avaluant-ho durant la fase final de l'edició i em va semblar molt millor així. Em sap greu.
Lo de la roba estesa del mateix color no en tinc cap explicació. Ni idea. El que està clar és que sense voler, em van fer regal.
Tito Felix
20/09/2015, 10:19
M'encanta la combinació d'aquest dos colors....no sé perque será. A voltros, no us han dit mai, que quan possau sa lavadora, no teniu que mesclar mai es colors:very_drunk::very_drunk::very_drunk:
Jaume Franch
20/09/2015, 11:32
M'encanta la combinació d'aquest dos colors....no sé perque será. A voltros, no us han dit mai, que quan possau sa lavadora, no teniu que mesclar mai es colors:very_drunk::very_drunk::very_drunk:
Mol sutil, Tito. :cool:
Carlos Silvestre
20/09/2015, 15:45
Muy buena la composición con esa simetría de las líneas oblícuas de la pared. El color bueno también. Ahora bien...esos colores del Barça ¿no incumplen las normas del foro Jaume? ei-1
Jaume Franch
20/09/2015, 17:27
Muy buena la composición con esa simetría de las líneas oblícuas de la pared. El color bueno también. Ahora bien...esos colores del Barça ¿no incumplen las normas del foro Jaume? ei-1
Las incumples tu por hacer alusión expresa a un tema prohibido.
Al menos ellos han sido sutiles, no? Me extraña que tu no hayas usado la tuya, con lo hábil que eres ... ! . :very_drunk:
Cisco Dura
20/09/2015, 17:49
La trob molt encertada quant a la simetria, coincideix amb Carlos. Pel meu gust tampoc li falta aire pels costats, remarca més aquesta simetria.
Bep Taltavull
20/09/2015, 20:37
Doncs si Vicenç un bon regal.Bona troballa
Carlos Silvestre
21/09/2015, 06:58
Las incumples tu por hacer alusión expresa a un tema prohibido.
Al menos ellos han sido sutiles, no? Me extraña que tu no hayas usado la tuya, con lo hábil que eres ... ! . :very_drunk:L
¡Oh, cielos! Se trataba de sutileza: ERAN LOS COLORES DEL lEVANTE (venga, saca ya la tarjeta amarilla)
Jaume Franch
21/09/2015, 08:36
¿Ves como sabes? ;)
Pepe Peñafiel
21/09/2015, 15:59
Preciosos colores como homenaje a cierto equipo de cierto deporte de cierta ciudad con ciertos seguidores que abundan por doquier por estos barrios.
Los que somos de otro cierto equipo de cierto deporte lo tenemos más fácil. Con una foto al cielo con nubes ya lo tenemos.:cool:
Jaume Franch
21/09/2015, 21:33
Preciosos colores como homenaje a cierto equipo de cierto deporte de cierta ciudad con ciertos seguidores que abundan por doquier por estos barrios.
Los que somos de otro cierto equipo de cierto deporte lo tenemos más fácil. Con una foto al cielo con nubes ya lo tenemos.:cool:
Olé tú!. Ni los 5 magníficos lo hubieran expresado mejor!.
Antonia Sanchez
22/09/2015, 16:51
Molt chula.