PDA

Ver la versión completa : Monte Toro

Lafebre
15/09/2015, 12:08
Em va agradar aquesta vista de tarda quan tornàvem d'una excursió.

4191

ISO 800
Nikkor 70-200 a 200 mm, f/11
1/1250 sec.

Jaume Franch
15/09/2015, 12:43
M'encanta , Vicenç.
Ben vista!.
EscarapelaFF 40x

Francisco Aviles
15/09/2015, 15:39
Bona Vicenç, pes meu gust podria ser mès panoramica, menos cel.
Tot es gust personal

Joan A. Gomila
15/09/2015, 17:02
Jo crec que aquest format que li ha donat en Vicenç és cercat expresament. És així, Vicenç?

Carlos Silvestre
15/09/2015, 17:11
Es una buena composición con una tonalidad curiosa. Imagino que es la que había ya que no haces mención expresa a cambios de temperatura de color.

Lafebre
16/09/2015, 12:14
Gràcies per comentar la foto, companys.

Joan A.,
Efectivament, Joan, aquest format l'he deixat així després de fer varies proves. La primera temptació que et ve al cap (perquè la foto convida a fer-ho), és deixar-la en un format més panoràmic, però posades les diferents opcions opcions una al costat de l'altra, vaig veure que aquesta composició resaltava molt més la dimensió del lloc. Només és qüestió de criteris, però.

Carlos,
Aunque no haya hecho mención expresa a ello, la temperatura de color está un poco "caldeada" en el tratamiento de raw en el NX2. Es cierto que ya de origen tenia esta tonalidad, pero no tan acusada. Como que me gustó, la acentué y le di un poco más de contraste con curvas, ya que el original era una imagen más plana.

Pepe Peñafiel
16/09/2015, 15:52
El autor manda y esa tonalidad que tanto te gusta realmente es agradable a la vista.
La tentación es decir que no aporta nada pero muy al contrario la intención del autor está más que clara.
Bien vista!!!!

Raul Sintes
18/09/2015, 16:20
M'encanta la plasticitat de la foto!!

Lo que no tenc encara molt clar, es d'on està presa la foto ja que Milà és molt alterós i el seu voltant no hi ha altres turons de la matèixa alçada tenin en compte que a la dreta s'hi veuen els quarters!!

Lafebre
18/09/2015, 17:01
M'encanta la plasticitat de la foto!!

Lo que no tenc encara molt clar, es d'on està presa la foto ja que Milà és molt alterós i el seu voltant no hi ha altres turons de la matèixa alçada tenin en compte que a la dreta s'hi veuen els quarters!!
Gràcies, Raül.

Està feta des de la carretera que va a La Mola, molt a prop ja de la fortalesa. Pel que recordo, després d'una corba que queda més anlairada, la carretera agafa un cert pendent fins arribar a la Mola. Doncs bé, a prop d'aquest revol també em sembla recordar que hi havia un edifici en construcció (anant cap a la Mola, a la dreta), però que donava la impressió que l'obra estava aturada ja que l'edifici només tenia l'estructura de formigó. Doncs bé, des d'aquí, metre amunt, metre avall.

Tito Felix
20/09/2015, 10:26
Molt guapa Vicenç. Aquest edifici que dius, fa uns deu anys que el van començar a construir, pero despres de un any van aturar ses obres. Ara ja fa mes de 5 que estan intentant tenir permis per enderruir-lo. Pero ja saps..."las cosas de palacio"....

Cisco Dura
20/09/2015, 17:39
Gràcies Vicenç per la teva explicació quant al format, a jo també en resultava veure-la més en panoràmica.

Bep Taltavull
20/09/2015, 20:53
bona Vicenç, jo també la retallaria per dalt, ja que no ens aporta res...