PDA

Ver la versión completa : Charro mexicano

Raul Sintes
08/09/2015, 19:21
L'altre dia em van convidar per fotografiar un espectacle al teatro Principal de Maó, i com soc bastant novici amb aquest tema, tenc sempre la dubte de com es poden realitzar fotografies amb una llum canviant tot el temps i el moviment dels artistes.
La foto la vaig fer amb prioritat a la velocitat 1/125, Iso 1600, apertura f/9 i distància focal de 70 mm.
Comentar-vos també que només té tractament amb ACR.

4150

Bep Taltavull
08/09/2015, 21:31
Molt bona Raül, t'estas especialitzant en espectacles... i poca llum... i amb bons resultats :very_drunk:

Jaume Franch
08/09/2015, 23:07
Efectivament, aquest tipus de fotografia té els seus inconvenients i ho estàs resolent de forma magnífica.
Enhorabona, Raül.

Carlos Silvestre
09/09/2015, 07:21
Está estupendamente fotografiado con ese fondo negro que resalta al cantante.

Raul Sintes
09/09/2015, 16:38
Per jo, encara la textura de la pell no la tenc prou assolida; a mesura que li treus renou, es suavitza la pell i açò està be per una persona jove o per una noia, però quant parlem d'un home d'una certa edat, m'agradaria poder donar-li més textura i enfocament, però encare no he trobat es camí per fer-ho.

Xec Gomila
10/09/2015, 13:42
Hola Raul... m'agrada aquesta 'netedat' que me transmeteix....impecable, encara que tal vegada i filant prim... me demana un poc mes d'aire a l'esquerra (braç dret), i me sobra un poc de part fosca superior....
..pero afegit a sa 'posició' del cos de l'actor es una bona fotografia de Charro Mexicano

..Salutacions Raul....

Lafebre
10/09/2015, 18:45
Magnífica, Raül. Aquest tipus de fotos no són gens fàcils de fer i te n'has sortit de meravella. La propera vegada, si ho creus convenient, per tal de reduir el renou que tant et preocupa, prova de disparar amb un diafragma més obert i podràs baixar una mica l'ISO. Al meu criteri no cal disparar a f/9 per aconseguir una bona profunditat de camp que et cobreixi l'artista dalt de l'escenari. Felicitats, Raül.

Joan A. Gomila
11/09/2015, 07:37
Molt d'acord amb en Vicenç. Bona feina, Raul, ja que és un tipus de fotografia ben difícil.