Ver la versión completa : intent de posta de LLuna....
Xec Gomila
01/09/2015, 08:30
Bon dia a tots,.... , amb aquesta pasada LLuna, i sensa resultats de fotografiar-la en la sortida, (aquets dies tenim una calitja desastrosa), el pasat Diumenge vaig decidir intentar fer sa posta, i tambe va pasar el mateix, quan ja la tenia dins de l'enquadrament i esperant la seva baixada, de sobte va desaparèixer per el mateix motiu, (crec que fins que no plogui i netegi l'atmosfera, o tenim malament).
... així i tot, i com a testimoni dels intents, pujo aquesta retallada. ¡Salutacions....
D750
f/22
1/6 s.
ISO 100
+0.3 paso
200 mm.
4124
Jaume Franch
01/09/2015, 09:38
Sí, senyor, cal perseguir la foto.
M'encanta aquesta composició i enquadrament.
Aquesta foto tan senzilla té molt de gantxo, segons el meu gust.
Coincideixo totalment amb l'opinió d'en Jaume. Un enquadrament clàssic amb un resultat de foto neta i molt elegant. Un visió que no tothom l'hagués vist o potser no s'hi hagués atrevit. M'agrada molt. Moooolt bé, Xec.
Bep Taltavull
02/09/2015, 21:41
Bon intent Xec!!! al meu monitor veig el terç de dalt molt clar, com a sobreexposat... si l'enfosquisis, la lluna es veuria millor...
Xec Gomila
03/09/2015, 07:41
gracies al-lots per els comentaris, .. :o
Carlos Silvestre
04/09/2015, 20:17
Una foto Zen. Si acaso te cuestionaría (un poco) la situación de la Luna que yo colocaría en plan tradicional respetando más o menos los tercios.
Antoni Cladera
04/09/2015, 21:06
puc entreveure la dificultat d'enquadrar aquesta foto.... a jo m'agrada ja que abans dels terços, els ull me van als elements i la seva connexió en diagonal.
bona foto!
Francisco Aviles
05/09/2015, 11:23
Molt Bona, Xec
Per jo esta bè axi
Xec Gomila
06/09/2015, 09:16
Toni, l'encuadrament el tenia fitxat i esperant 'sa baixada' de sa LLuna..peró...just despres d'aquet moment, va desapareixa..
..una altra vegada gràcies al-lots per els comentaris, .. :o -- no era sa foto que cercava, peró abans de tirarla i jugant vaig treura aquesta que ja m'agrada tal....
salutacions companys