PDA

Ver la versión completa : Cadernera jove



Sebastia Lluch
25/06/2015, 14:16
3804

F 7.1 / v 1/500 / ISO 200 Salut companys.

3826
Reconozco la mejora de la toma tras aplicar las recomendaciones vuestras. De todas formas abro un debate sobre lo que verdaderamente leyó la máquina al tomar la foto, es decir, la luz de las ocho de la mañana era la de la primera fotografía que era una luz cálida. Muchas gracias y saludos!

Jaume Franch
25/06/2015, 15:12
Excel.lent, Sebas.
No recordo amb quina càmera fas feina.
EscarapelaFF 40x

Raul Sintes
25/06/2015, 15:53
Prfeciosa instantània.

Lafebre
25/06/2015, 16:34
Preciosa estampa de la cadernera, Sebastià. Aquesta magnífica foto crec que es podria millorar si corregissis les dominants. Jo diria que s'hauria de corregir de groc i quelcom de vermell. I la foto s'ho mereix, i molt!!

Jaume Franch
25/06/2015, 19:16
Preciosa estampa de la cadernera, Sebastià. Aquesta magnífica foto crec que es podria millorar si corregissis les dominants. Jo diria que s'hauria de corregir de groc i quelcom de vermell. I la foto s'ho mereix, i molt!!
Cert. Havia vist una dominant i m'en he descuidat de comentar-ho.
Ara que en Vicenç o ha comentat, he editat la teva foto amb el Photoshop i he fet :
>IMAGEN>TONO AUTOMATICO i.... fantàstica millora.
Fes-ho !.

Sebastia Lluch
25/06/2015, 20:05
Bona tarde, la d-90 de nikon Jaume, en cuan a la foto hu dire al meu fill i provarem de fero, jo es que no domin es photosop , gracies per comentaro Vicenç i Jaume.

Jaume Franch
28/06/2015, 12:11
ADJUNTO part del contingut del post paralel a aquest i que he anulat.
He traspassat la segona foto "Correcció de Cadernera Jove" al inici d'aquest post, per millorar la comparativa.

Comentaris fets al post paralel:
Sebas:
1- hagués anat molt be veure aquesta "correcció" en el mateix fil de l'anterior, per poder comparar.
Si em deixes, et pujo aquesta foto i el teu comentari a l'altre post.
2- Em sembla entendre que lamentes haver perdut la tonalitat càlida (del fons, no?) de la primera foto pujada. Què t'impedeix fer les dues coses?. Ah, sí, que no domines el Photoshop. Si t'animes, estem a la teva disposició per donar-te un cop de ma. Jo ho he provat: He deixat el fons i el tronc tal com tu la vas editar i he "refredat" un 80% el colors del ocell. Si vols veure el resultat, m'ho dius.
---------- Resposta d'en Sebas:
Hola Jaume, pots posarla al fil anterior , gracies per l,oferiment , aquest estiu el meu fill me mostrara cuatre cosas aprofitant que full comprarme un ordinador per no tenir que dependir d,ell , aixi aquest hivern cuan sigui a estudiar jo podre pujar mes fotos. Una abraçada.

Bep Taltavull
29/06/2015, 19:27
M'agrada més la primera versió. Molt bona. L'has retallada algo??

Sebastia Lluch
05/07/2015, 09:44
Hola Bep, bon dia, no te gens de retall, jo ja procur fer la foto deixant aire cap allà on mira l'animal; ventatges de fer fotos allà mateix.

Carlos Silvestre
05/07/2015, 17:31
La luz de la primera me gusta más y si, además, era la luz que había pues mejor. Pero bueno, tonalidades aparte...es una foto de una calidad tremenda. Muy bien Sebastiá, cada foto de estas es mejor que la anterior.