PDA

Ver la versión completa : Provant amb ocells



Bep Taltavull
02/06/2015, 15:33
Aquest diumenge passat el nostre amic fotofindero Sebastià Lluch, em va convidar a fer unes fotos d'ocells, per comprovar en distàncies curtes, la qualitat del meu Sigma 150-500.

Vam passar un parell d'hores agradables veient passar per davant nostre diferents espècies d'ocells i de pas vaig poder comprovar lo difícil que és aquest tipus de fotografia.

Aquí tenim un verderol, una cadarnera i un pardal... encara m'hi queda que calibrar una mica l'objectiu...

Els paràmetres en els dos casos son els mateixos: ISO 200 f/7.1 vel. 1/160 focal 500mm

Gràcies Sebes!!!

3701

3702

Jaume Franch
02/06/2015, 15:38
Caram! Excel.lents, no?.
EscarapelaFF 40x

Lafebre
02/06/2015, 19:16
Magnífiques preses, Bep. Entenc que sí, que ha de ser un tipus de fotografia molt difícil. No trobes que tenen una lleugera dominant vermella?. O soc jo?

Sebastia Lluch
02/06/2015, 21:15
Bona nit Bep, un plaer compartir una estona de fotografia amb tu, jo crec que ses fotos son prou bones ,pensa que no teniam una llum prou bona, amb es parametres que tenias a sa maquina ,amb mes llum, hagueres tingut molta mes velocitat .Salud.

Bep Taltavull
03/06/2015, 21:00
Gràcies companys, encara l'enfoc no està prou ben calibrat en càmera, ja que hi ha un pel de diferència entre la part que jo enfocava amb la part que ha quedat enfocada... però tot arribarà...

Vicenç, es possible que hagin quedat restes ... vull dir que ja l'havia corregit una mica, però potser em vaig quedar curt.

Sebastià... si, llàstima de dia ennuvolat, més tard va fer sol i hi vaig pensar...

Juan Cuadros
07/06/2015, 20:25
Hola Bep: Yo creo que para ser la primera vez, están super bien o al menos yo lo pienso así. Al objetivo creo que no le puedes pedir mucho más. Puedes estar satisfecho. Enhorabuena.

Carlos Silvestre
08/06/2015, 09:50
Estupendo rendimiento del equipo. Evidentemente al tratarse de tu debut en el tema hay algún pequeñísimo desajuste en enfoque pero, como dices, todo llegará. Muy buenas fotos Bep.

Jaume Franch
08/06/2015, 12:07
Gràcies companys, encara l'enfoc no està prou ben calibrat en càmera, ja que hi ha un pel de diferència entre la part que jo enfocava amb la part que ha quedat enfocada... però tot arribarà...

Vicenç, es possible que hagin quedat restes ... vull dir que ja l'havia corregit una mica, però potser em vaig quedar curt.

Sebastià... si, llàstima de dia ennuvolat, més tard va fer sol i hi vaig pensar...
1. Pensava que m'hauríes d'explicar com es fa, però he trovat aquestes dues referències, sobretot la primera, que crec que m'ho deixa molt clar.
https://www.youtube.com/watch?v=dqzDu9d4UUo
http://www.xatakafoto.com/guias/como-ajustar-el-autofocus-y-no-morir-en-el-intento-te-lo-explicamos

2. Jo no sé veure el desenfocament que comenteu en aquestes fotos.
Què hi veieu: frontfocus o Backfocus ?

3. Per aquestes fotos, no és molt millor que estigui ennuvolat?

Bep Taltavull
08/06/2015, 16:55
Gracias Juan y Carlos, ya sabéis que no compré el objetivo para este menester, pero he podido comprobar que puede servir...

Jaume:jo normalment calibro segons el segon enllaç que has posat, a aquestes fotos hi ha un pel de backfocus.

En quant a la lluminositat del dia he de dir que estava mooolt tapat... massa

Antonia Sanchez
13/06/2015, 18:38
M'encanten Bep!