Ver la versión completa : Dolomites de Cortina
Hem estat uns dies fora fent un recorregut per la part nord-est d'Itàlia. Un dels dos llocs bàsics a visitar era els Dolomites. Aquesta escena de les muntanyes que envolten Cortina d'Ampezzo va ser un veritable miracle. Vam veure que el sol es colava per una escletxa dels núvols i il·luminava aquesta muntanya. Temps just per parar el cotxe, posar els "warnings" i sortir a disparar. Al cap de segons, els núvols van tapar qualsevol rastre de sol.
3661
ISO 200
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/8
1/320 sec.
Jaume Franch
25/05/2015, 13:41
Quina sort i quin encert !!! Fantàstica!.
La sort hauria de ser sempre pels qui la cerquen.
Enhorabona, Vicenç.
36 1 75 1 EscarapelaFF 40x
Xec Gomila
25/05/2015, 19:21
fantastic moment.... gracies per compartirla...¡
Salutacions...
Francisco Aviles
25/05/2015, 19:40
Molt bona , Vicenc y Molta sort eehh..
Bep Taltavull
25/05/2015, 21:13
Vaja preciositat Vicenç, i aquesta és la primera que ens ensenyes del viatge... com seran les altres???
Un moment espectacular!!!
Fotofindera de calle!!!
Raul Sintes
27/05/2015, 18:16
Una passada!!! Però ja ens hi tens acostumats. El teu llistó està situat molt alt i de cada vegada te superes. Felicitats.
Juan Cuadros
27/05/2015, 18:30
Magnifica imagen!!! Composición y luz de diez. Enhorabuena.
Cisco Dura
28/05/2015, 12:33
Preciosa. Crec que els companys ja han dit tot
Carlos Silvestre
28/05/2015, 12:41
Además de "suerte" había que ir con el rabillo del ojo presto a captar algo interesante ¿no? Luz preciosa.
Tito Felix
28/05/2015, 21:18
Gracies Vicenç, trob que es una foto fantastica. Fa molt poquet que puc mirar, o mes ben dit admirar, ses teves fotos, i nomes puc agrair a en Jaume que m'hagi convidat a formar part d'aquest selecte grup. Gracies!!!!!
Gràcies pel comentaris, companys. :very_drunk:
Pepe Peñafiel
31/05/2015, 20:10
Querido Vicenç, desde el pasado viernes que vi tu imagen vengo disfrutando de ella.
Tengo un problema con ella, no sé como calificarla para hacerle justicia.
Es una imagen inmensa, lo tiene todo, el momento es increíble pero la captura y la edición están a la altura del paraje.
Una maravilla. Felicidades.
Fotofindera del derecho y del revés.
Gracias por tu comentario, Pepe. A decir verdad, en el momento de algunas de las tomas que hice por allí, pensé en ti más de una vez imaginando lo que disfrutarías fotografiando esos parajes, ya que nos has comentado (y ejemplarmente documentado) en muchas ocasiones tu amor por la montaña. La verdad es que tuve una suerte de escándalo (a mi mujer y a la otra pareja con la que viajábamos les daba igual) con el tiempo. Aparte de algo de lluvia, el resto del tiempo tuvimos esos cielos fantásticos que tanto nos gustan (y nos ayudan) a los aficionados a la fotografía.
Pepe Peñafiel
31/05/2015, 20:35
Gracias por tu comentario, Pepe. A decir verdad, en el momento de algunas de las tomas que hice por allí, pensé en ti más de una vez imaginando lo que disfrutarías fotografiando esos parajes, ya que nos has comentado (y ejemplarmente documentado) en muchas ocasiones tu amor por la montaña. La verdad es que tuve una suerte de escándalo (a mi mujer y a la otra pareja con la que viajábamos les daba igual) con el tiempo. Aparte de algo de lluvia, el resto del tiempo tuvimos esos cielos fantásticos que tanto nos gustan (y nos ayudan) a los aficionados a la fotografía.
Me alegro un montón, es un buen momento. Este mes suele ser mas "movidito" de cielos que los veranos. Pero hay que estar y saber buscarlos. Fantástico.