PDA

Ver la versión completa : Nocturna SonBou - 3



Jaume Franch
14/04/2007, 02:43
Hola Jaume i companyia ..... pues si, com be diu en Bep i en Tito, el cel fantastic, sense soroll i amb una bona nitidesa.... el que mes m'agrada, pel que veig.... es que esta disparada amb el TT 24-120 mm ......
per lo cual m'adono que... una cosa important per el tema del renou, d'ajustar la configuració del equip...

... per el que fa a les estrelles a punts..(que és com a jo m'agrada, ja que és com tal cual ses persones o veim), segons la regla dels 500, serien 20,8'', i tens 25'',..../ pot ser el motiu aquet del que diu en Bep de que el terra la veu una mica 'escafida' .... vuy dir aquets 4'' mes de exposició..?..

Doncs, per desconeixement.
Immediatament després de fer aquestes fotos, vaig canviar l'òptica a una de 55mm i, va sortir el tema de la regla del 500, que va treure en Raül.
Va ser una de les experiències que en vaig treure d'aquella vetllada fotogràfica entre amics.
Anem aprenent, company.

Jaume Franch
14/04/2007, 02:44
Doncs, per desconeixement, Xec.
Immediatament després de fer aquestes fotos, vaig canviar l'òptica a una de 55mm i, va sortir el tema de la regla del 500, que va treure en Raül.
Va ser una de les experiències que en vaig treure d'aquella vetllada fotogràfica entre amics.
Anem aprenent, company.

Jaume Franch
16/05/2015, 23:03
Com que la contaminació lumínica ens va trencar la idea que duiem, em vaig dedicar a fer proves. Algunes d'elles em van semblar un pel osades, però no hi perdia res i, de pas aprenia, anava coneixent les prestacions de la càmera.

Aquesta imagte la vaig fer pensant en fusionar dues, una pel cel i l'altre per la Urbanització però, per la meva sorpresa, amb una va quedar bastant compensat.
Reducció de soroll només en càmera.

3606
Nikon D750 - ISO3200 - 24mm - f/4 - 25" - 2000x1250pix - 462Kb.

Carlos Silvestre
18/05/2015, 07:41
La fotografía nocturna depara a veces resultados inesperados, en este caso positivos.

Bep Taltavull
18/05/2015, 20:44
Quin cel més net!!! la part terrestre la veig una mica escafida... la reducció de soroll es per ISO's altes o per exposició???

Les vas millorant molt :very_drunk:

Jaume Franch
18/05/2015, 21:16
Quin cel més net!!! la part terrestre la veig una mica escafida... la reducció de soroll es per ISO's altes o per exposició???

Les vas millorant molt :very_drunk:
RR per ISOs altes.
En vaig aprenent, Bep.

Tito Felix
19/05/2015, 16:01
Realment Jaume, has conseguit un cel espectacular!!!!!!

Xec Gomila
22/05/2015, 19:12
Hola Jaume i companyia ..... pues si, com be diu en Bep i en Tito, el cel fantastic, sense soroll i amb una bona nitidesa.... el que mes m'agrada, pel que veig.... es que esta disparada amb el TT 24-120 mm ......
per lo cual m'adono que... una cosa important per el tema del renou, d'ajustar la configuració del equip...

... per el que fa a les estrelles a punts..(que és com a jo m'agrada, ja que és com tal cual ses persones o veim), segons la regla dels 500, serien 20,8'', i tens 25'',..../ pot ser el motiu aquet del que diu en Bep de que el terra la veu una mica 'escafida' .... vuy dir aquets 4'' mes de exposició..?..

Jaume Franch
22/05/2015, 23:18
No vaig fer el càlcul per desconeixement.
Després d'aquesta foto, en Raul va obrir el tema de la regla del 500 i vaig aprendre una miqueta més...

Cisco Dura
23/05/2015, 16:04
Cel espectacular, i de renou ni parlar. La part de baix coincidesc amb en Bep. Quant a la regla del 500 no crec que siguin els 4 seg de més que vegem la terra escafida.

Pepe Peñafiel
24/05/2015, 18:00
Es lo bueno que tiene salir en compañía jaume, lo pasada bien y encima picoteas de aquí y de allá y aprendes. Estoy de acuerdo el cielo es realmente bueno en esta imagen.