PDA

Ver la versión completa : A traició.



Anna Taltavull
13/05/2015, 19:25
Hola, primer de tot disculpar-me per haver estat tantísima estona sense donar senyals fotogràfiques!
Tenia un parell de fotos pensades però no trobava a la persona amb qui realitzar-les. Aquest noi és un dels meus amics,
sempre li faig les fotos a ell quan vol algúna sessió, aixi que aqui vos el deixo.
Espero que vos agradi!

"Asi es la vida, a veces eres el cuchillo y otras la herida", autor desconegut.

3598

Xec Gomila
14/05/2015, 05:57
Hola Anna..... ¡bestial...(amb es sentit de fantastica)... jo no la posaria a 'principiantes'... // m'agrada, sembla que idees no ten faltan....

permet-me ... a la meva primera vista veig, 's'enchufe' de sa paret, que crec molesta una mica, i lo altre, és que just en el perfil del nas del model, hi ha alguna cosa, que no sé si és un pirsing o un defecte de la paret ... no, se..., ... que creus ..?.

Salutacions....

Jaume Franch
14/05/2015, 12:04
Mira Anna, si tu et sents més còmode pujant fotos aquí, cap pega, però estic totalment d'acord amb les observacions que et fa en Xec.

Com saps, ens agrada ajudar, si cal, a millorar les fotos que pujem. Amb aquest ànim, afegeixo dos comentaris més:
1. Pel meu gust, li manca un pel d'aire per davant del cap del model.
2. L'Histograma admet un pel més de llums, el que potser afavoriria la llum de la ma de les tisores i, si es vol, la cara de la persona.

De totes maneres, crec prioritaries atendre les observacions fetes pe'n Xec.

Ens encantaría seguir gaudint del teu enginy fotogràfic. Enhorabona, Anna!.

Anna Taltavull
14/05/2015, 14:43
Hola Anna..... ¡bestial...(amb es sentit de fantastica)... jo no la posaria a 'principiantes'... // m'agrada, sembla que idees no ten faltan....

permet-me ... a la meva primera vista veig, 's'enchufe' de sa paret, que crec molesta una mica, i lo altre, és que just en el perfil del nas del model, hi ha alguna cosa, que no sé si és un pirsing o un defecte de la paret ... no, se..., ... que creus ..?.

Salutacions....

Moltes gràcies Xec! si, molesta l'enchufe , tota la raó, és que era la única paret que vam trobar que quedes més bé en quan a color;
vam intentar de tapar-lo amb el seu cos, però com que hi havia una estanteria a dalt i a l'altre banda i havia un armari i no vam sebre com tapar-lo.
El que es veu en el nas és un piersing jaja

Anna Taltavull
14/05/2015, 14:50
Mira Anna, si tu et sents més còmode pujant fotos aquí, cap pega, però estic totalment d'acord amb les observacions que et fa en Xec.

Com saps, ens agrada ajudar, si cal, a millorar les fotos que pujem. Amb aquest ànim, afegeixo dos comentaris més:
1. Pel meu gust, li manca un pel d'aire per davant del cam del model.
2. L'Histograma admet un pel més de llums, el que potser afavoriria la llum de la ma de les tisores i, si es vol, la cara de la persona.

De totes maneres, crec prioritaries atendre les observacions fetes pe'n Xec.

Ens encantaría seguir gaudint del teu enginy fotogràfic. Enhorabona, Anna!.

Moltes gràcies Jaume! com li he explicat abans a ne'n Xec, el pòc espai que teniem no ens permetia tapar l'enchufe. Et dono la raó,
ara m'hi he fixat millor i hagues quedat millor si li hagues donat una mica més de llum a la ma de les tisores i la cara una mica més pujadeta de llum.
I sobre el tema de principiants... de moment em sento millor aquí, ja que vosaltres les feis molt millor :) Esperare una mica més jaja

Bep Taltavull
18/05/2015, 20:50
Molt be Anna, per pujar alguna foto de tant en tant... jo pens que la llum de la mà de les tisores està be així, ja que el veig com a un element secundari i per açò no ha de tenir més protagonisme.

Més, més...

Jaume Franch
18/05/2015, 21:14
Molt be Anna, per pujar alguna foto de tant en tant... jo pens que la llum de la mà de les tisores està be així, ja que el veig com a un element secundari i per açò no ha de tenir més protagonisme.

Més, més...
"La mano asesina", secundària? :cool:

Francisco Aviles
18/05/2015, 22:04
Molt bona idea , Anna m´agrada molt

Tito Felix
19/05/2015, 16:26
Hola Anna,primer de tot dirte que trob que tens unes idees fotográfiques una mica "curioses"...jajajaja...pero sa foto m'agrada. Només vull dirte que com ja saps jo som nou en aquest bloc. Tens tota sa rao quan dius que ells fan unas fotos fantastiques, pero et vull animar a pujar les teves fotos a l'altre bloc i aixi em fas una mica de companyia devant de tots els "dinosaurios fotografics" que tenim per aqui.

Lafebre
23/05/2015, 11:19
Hola Anna, m'alegra molt saber de nou de tu. He estat uns dies fora de Barcelona i és per això que fins avui no he pogut comentar aquesta bona foto. Coincideixo amb els companys, a mi la foto m'agrada mooooolt. És cert que potser se li podria donar una mica més d'espai per davant del model, que també es podria ajustar una mica les llums, que l'endoll de la paret fa una mica de nosa… però tot això -al meu criteri- ara queda darrera de la idea de la foto i la seva realització. Molt bona composició. M'agradaria veure obres teves molt més sovint :). Endavant, Anna!

Carlos Silvestre
06/11/2015, 14:02
Lo siento pero no he visto la foto hasta ¡casi seis meses después!
Lo primero animarte a colgar más fotos y en el apartado de fotos para comentar.
En segundo lugar felicitarte por una foto tan diferente a lo que se suele ver en el foro. Veo que has trabajado una historia, una idea y la has plasmado con efectividad y calidad.

Anna Taltavull
12/11/2015, 11:29
Ho sento molt Viceç per no haver-te contestat abans, tenia un munt de cosas a fer i fins ara no he pogut entrar al foro... moltisimes gràcies! mirare de ferne de novas si puc ja que tinc molt pòc temps.

Anna Taltavull
12/11/2015, 11:30
No pasa nada y muchisimas grácias!