PDA

Ver la versión completa : Exposició de Fotografies



Toni Acosta
23/04/2015, 12:42
El proper dia 8 de maig a les 19.30h us convido a la inauguració de la meva exposició de fotografies a l'Agrupació Fotogràfica de Catalunya,
que romandrà fins el dia 3 de juny.


Agrupació Fotogràfica de Catalunya
Sala: Bruno Argemí
C/ del Duc, 14 pral. Barcelona
De dilluns a dissabte de 17.30 a 21.00h
3429

Jaume Franch
23/04/2015, 12:54
Què interessant, Toni. Imagino la il.lusió que et deu fer presentar els teus trevalls amb aquest condicionat de anacromía.
Als que no podrem assistir-hi ens agradaria molt poder, encara que sigui en pantalla, veure el teu trevall.
Creus que hi ha alguna manera de proporcionar-nos el contingut, parcial o total, d'aquesta exposició?.

Si no és possible, esperem que l'Agenda d'en Vicenç li permeti assistir-hi i fer-nos-en cinc cèntims.

Ja ens diràs com t'ha anat, Toni. Segur que molt be.

Lafebre
23/04/2015, 19:54
Jo ja sabia d'aquesta exposició perquè m'ho va dir el mateix Toni el dia que ens vam trobar a la inauguració de l'exposició d'en LLuis Surralles. En aquest cas, però, hi ha un potencial problema perquè jo pugui fer quelcom de reportatge. El tema és que, molt probablement, aquell dia i algun dia més del voltant, no sigui a Barcelona. No hi ha res segur encara, però…. Us tindré informats.

Xec Gomila
23/04/2015, 21:49
Hola Toni Acosta... !!gracies per la convidada, pero no podre venir ... -- dubte: 'Toni Acosta' / 'Antoni Bolea'.... ? es un nom compost... - // L'elogi.. sa foto de portada.... m'agrada... ¡fantastica....
..espero te vagi molt bé....

Salutacions.-...

Cisco Dura
24/04/2015, 10:08
M'agradaria poder assistir, però no serà així. Toni pots posar-ne un resum?. Vagi per endavant la meva enhorabona.

Toni Acosta
24/04/2015, 15:08
És la quarta que faig en solitari però la il·lusió com si fos la primera. A mes en aquest moment tinc 10 fotos mes en una exposició col·lectiva al racó del soci de FotoSagrera dins del "Espai 30 " de la Nau Ivanow,
centre de promoció cultural de Barcelona (Teatre, Dansa, Fotografia…etc)
Gràcies pel vostre interès. No m'és possible posar a internet les fotos de l'exposició tinc un pacte amb les models de no fer-ho, només les puc utilitzar les per a exposicions personals.
Si algun dia us acosteu per Barcelona us les ensenyaré personalment.

Bep Taltavull
27/04/2015, 21:21
Segur que serà tot un èxit aquesta expo. Enhorabona Toni!!

Joan A. Gomila
29/04/2015, 17:26
Esper que sigui un gran èxit. Enhorabona, Toni, i gràcies per sa informació.

Lluis Surralles
30/04/2015, 23:44
Felicitats, Toni. No hi faltaré.

Lafebre
08/05/2015, 08:47
Jo ja sabia d'aquesta exposició perquè m'ho va dir el mateix Toni el dia que ens vam trobar a la inauguració de l'exposició d'en LLuis Surralles. En aquest cas, però, hi ha un potencial problema perquè jo pugui fer quelcom de reportatge. El tema és que, molt probablement, aquell dia i algun dia més del voltant, no sigui a Barcelona. No hi ha res segur encara, però…. Us tindré informats.

Toni, tal com preveia, no podré venir aquest vespre a la inauguració de la teva exposició a l'AFC. Segur que serà un èxit. :very_drunk:

Jaume Franch
08/05/2015, 10:57
Sort , Toni!

Lluis Surralles
09/05/2015, 16:26
Ahir per la tarda vam tenir, junt amb la meva companya, Maria Rosa, d´assistir a la inauguració de la exposició qie el nostre company de FF, Toni Acosta a portat a terme a la Agrupació Fotogràfica de Catalunya. Va esser un gran èxit. En una faceta per nosaltres, fotofinderos, fins ara era desconeguda: el nu femení, tocat amb una sensibilitat, il.luminació i tractament digne de un mestres de la matèria com m´ha demostrat que es ell. Felicitats Toni. Vaig fer un mini reportatje (ja hi havia un fotograf) que us acompanyo.35593560356135623563

Lluis Surralles
09/05/2015, 16:31
Com que el programa només em permet penjar 5 fotos i jo en vull penjar mes, us acompanyo les tres últimes356435653566

Jaume Franch
10/05/2015, 00:57
Celebrem molt que en Lluís ens hagi fet el favor de ser-hi i reflectir al nostre fòrum aquesta vetllada fotogràfica protagonitzàda per el nostre company Toni Acosta.
Tot i la nostra ausència, hem estat esperant l'aconteixement desitjan que fós un èxit, tal como així ha estat.

Toni, quan puguis, esperem que ens indiquis un enllaç per poder gaudir del contingut de la teva exposició.
Enhorabona. Una abraçada

Lluís, moltes gràcies.