PDA

Ver la versión completa : IV Marató Fotogràfica Fotoclub Cercle Artístic



Joan A. Gomila
20/04/2015, 18:20
Un any més es Fotoclub d'es Cercle Artístic ha organitzat sa Marató Fotogràfica (i ja van 4 en format digital).

En totes les qüestions referents al format del concurs, en Bep podrà donar més explicacions que jo ja que ell, enguany, forma part de sa junta directiva que ha organitzat es concurs.

Des d'aquí vull donar l'enhorabona a tota sa nova junta directiva que, amb ajuda de s'anterior equip, han fet una marató impecable en quan a organització. També vull destacar es parlament introductori que en Josep Vidal va fer en l'acte de projecció de les fotos participants i lliurement de premis ja que el vaig trobar molt encertat i molt enginyós.

Finalment, dir-vos que he tingut sa gran sort de que una de les dues fotos que vaig presentar a concurs hagi resultat guanyadora d'un dels accecits del concurs.

Aquesta és sa foto:

3413

Pd: com que he pujat sa foto tal cual va sortir de sa càmera i ni tan sols l'he redimensionada, veig que el sistema l'ha baixada molt de pes. Intentaré baixar-la de pes a casa i pujar-la de nou quan tengui un moment, ja que em fa por que hagi pogut perdre una mica de qualitat.

Jaume Franch
20/04/2015, 18:23
Enhorabona Joan A. !!!
emoticon 0667

Bep Taltavull
20/04/2015, 18:38
Enhorabona pel premi Joan!!! i gràcies per la part que em correspon.

El jurat va tenir una feinada valorant totes les fotografies i les premiades be s'ho mereixien.

La imatge la veig molt be i no em sembla que hagi perdut, així i tot pesa prop de 700kb.

Roberto Mauro
20/04/2015, 21:29
una fotografia estupenda, enhorabuena por el premio

Sebastia Lluch
21/04/2015, 07:41
Enhorabona Joan Antoni, una foto preciosa.

Jaume Franch
21/04/2015, 09:45
Expliqueu-me breument, si es possible, l'esencia del concurs de La Foto-Marató, plis.
Tinc entès que les fotos es fan en un espai de temps programat, no poden ser revelades i s'han de presentar tal qual al jurat. És així?.
NOmés hi poden participar els socis del Cercle Artístic de Ciutadella?

Si el tens a ma, ens podries passar les bases de participació?. Si creus que aquí no és adhient, me les podries passar?

Bep Taltavull
21/04/2015, 11:50
Jaume: Aquesta marató ja s'organitzava en l'era analògica i tant en Joan A. com jo, ja hi participàvem.

Et donàven un rodet de diapositiva de 36 i a l'endemà l'havies d'entregar, l'organització s'encarregava de revelar-los i a la setmana següent cadascú triava les dues que més li agradaven.

En l'era digital s'ha intentat mantenir el mateix esperit, tens un màxim de 34 hores per fer les fotos, en JPG i

amb els ajustos de càmera que vulguis, després has d'entregar la tarja i al mateix moment triar les que t'agradin, per tant, sense processar a l'ordinador.

Es obert a tots els afeccionats... i deman disculpes per no haver-ho publicat aquí... suposo que falta de costum, ara que estic dins la junta.

Les bases les podeu veure a la web del fotoclub. http://fotoclubcercleartístic.apps-1and1.net/

Jaume Franch
21/04/2015, 12:42
Doncs, us agrairé que per la propera edició ens ho facis saber. Crec que pot interessar a la majoría dels FotoFinderos.
Gràcies Bep.

Bep Taltavull
21/04/2015, 13:19
Doncs, us agrairé que per la propera edició ens ho facis saber. Crec que pot interessar a la majoría dels FotoFinderos.
Gràcies Bep.

D'acord Jaume, es de caràcter bianual, o sigui que... el 2017.

No record si s'havia publicat aquí en les edicions anteriors...

Xec Gomila
21/04/2015, 15:36
¡¡..Enhorabona Joan A. ...... fantastic .. :)

Manel Almar
21/04/2015, 16:19
Enhorabona Joan A., es una foto molt xula.:cool:

Lafebre
23/04/2015, 19:44
Ueeepppp!. Això són paraules majors. Enhorabona, Joan A. :very_drunk:

Cisco Dura
24/04/2015, 10:06
Sa meua enhorabona Joan. A.

Joan A. Gomila
29/04/2015, 17:24
Gràcies a tots pels vostres comentaris.

Raul Sintes
30/04/2015, 11:56
Molt be Joan pel premi. Enhorabona.