Ver la versión completa : Nocturna 18-04-2015
Jaume Franch
19/04/2015, 22:13
Mientras mis compañeros de salida hacían circumpolares, yo estrenaba mi cámara en ese tema, pero sin más pretensiones que probar y aprender.
Os dejo esta vertical porque, contra pronóstico y aunque no me convence, me ha parecido resultona.
3393
Nikon D750 - 24-120mm - 24mm - ISO3200 - f/4 - 25seg. - 1300x868px. - 668Kb - Reducción de Ruido en cámara.
Bep Taltavull
20/04/2015, 11:18
Doncs si que es resultona, si... aquests núvols li donen molta vida i el primer pla il·luminat l'ajuda en la profunditat.
Li has afegit algo de lluminositat o ja et va sortir així???
El que comentàvem en quant al moviment dels estels... t'has fixat que al extrem superior esquerra que ja s'estàven movent amb 25 segons??,
la càmera està orientada a ponent i el moviment es fa més evident amb menys temps d'exposició.
Molt bona!!
Carlos Silvestre
20/04/2015, 17:22
Quiero dejar de lado pequeñas consideraciones sobre que si "esto y lo otro" y dejarlas para otra ocasión. Me parece un gran estreno nocturno con tu nueva cámara. A seguir!!!
Joan A. Gomila
20/04/2015, 18:04
A jo em sembla que el cel t'ha quedat força bé i visualment és molt atractiu.
Li trobo a faltar un primer plà més interessant i fins i tot una mica més il.luminat, però com diu en Carlos és una molt bona estrena de la nova càmera en fotografies nocturnes i la cosa promet.
Ja imagin que en Bep et devia avisar que disparant amb aquets paràmetres es notaria una mica el moviment, com ell mateix ja ha observat. Tot i açò, em reafirmo en que és una molt bona estrena. Endavant!!!
Caram!!. Jo diria que és alguna cosa més que "resultona". T'ha quedat preciosa.
Cisco Dura
23/04/2015, 16:23
El cel molt polit. Preciós tons. I m'agrada el comentari d'en Bep respecta la velocitat per aconseguir que les estrelles no es moguin.
Pepe Peñafiel
26/04/2015, 10:50
Estoy de acuerdo el estreno es mucho más que prometedor.
El binomio Jaume-D-750 empieza a volar.
Te animo a que cuelgues mas nocturnas Jaume.
Jaume Franch
26/04/2015, 10:53
Estoy de acuerdo el estreno es mucho más que prometedor.
El binomio Jaume-D-750 empieza a volar.
Te animo a que cuelgues mas nocturnas Jaume.
Gracias Pepe, me van bien vuestros comentarios, porque soy muy reacio a aceptar el resultado de la mayoría de nocturnas que hago. Quizás espero de ellas una perfección imposible.
Pepe Peñafiel
26/04/2015, 10:58
Gracias Pepe, me van bien vuestros comentarios, porque soy muy reacio a aceptar el resultado de la mayoría de nocturnas que hago. Quizás espero de ellas una perfección imposible.
Te propongo una cosa, intenta cambiarle la firma y vuelvela a valorar. Creo eres injusto.
Jaume Franch
26/04/2015, 11:01
Te propongo una cosa, intenta cambiarle la firma y vuelvela a valorar. Creo eres injusto.
Es muy probable que tengas razón.
Espero que con un poco más de tiempo y más nocturnas cambie de opinión.
Raul Sintes
27/04/2015, 16:43
Espectacular Juame.