Iniciar sesión

Ver la versión completa : Torre

Bep Taltavull
19/04/2015, 14:57
Sortida improvisada en bona companyia fotofindera, feia temps que volia repetir la circumpolar en aquest indret.

Es una sola presa de 1233 segons (uns 20 minuts) f/4, ISO 100, focal 24mm i 2500K de temperatura + CTO per el terra,

la torre tan sols està il·luminada per la pròpia contaminació del poble de Fornells i li he baixat la saturació dels grocs.

3372 3407

Jaume Franch
19/04/2015, 17:13
Una estona ben agradable, sí senyor.
M'encanta Bep.
Una pega que hi veig i que, segurament, em rebatiràs:
Pel meu gust li manca protagonisme als estels. Si li donessim més llum al cel, segurament es veurien més, sense fer mal al cel.
Què m'en dius?

Francisco Aviles
19/04/2015, 20:22
Molt bona, Bep a jo m´agrada com esta..

Bep Taltavull
20/04/2015, 13:28
Gràcies pels comentaris companys.

Jaume: Tens raó Jaume amb la lluminositat del cel, també veig que ha quedat algo subexposat, quan la vaig fer la vaig sobreexposar per controlar més la renou per temps (quasi res...),

i al baixar-li exposició potser em vaig passar... després al passar-la a sRGB es va accentuar la subexposició... :(

Jaume Franch
20/04/2015, 14:11
Gràcies pels comentaris companys.

Jaume: Tens raó Jaume amb la lluminositat del cel, també veig que ha quedat algo subexposat, quan la vaig fer la vaig sobreexposar per controlar més la renou per temps (quasi res...),

i al baixar-li exposició potser em vaig passar... després al passar-la a sRGB es va accentuar la subexposició... :(
Val, però té arreglo, no?.

Bep Taltavull
20/04/2015, 15:00
Val, però té arreglo, no?.

Suposo que una mica si... l'he de pujar arreglada?

Jaume Franch
20/04/2015, 15:21
Suposo que una mica si... l'he de pujar arreglada?
Jo ho vaig probar i em va agradar el resultat, però ets tu qui comanda en aquesta foto.
Com que fio que millori i t'agradi, crec que la foto mereix probar-ho.

Bep Taltavull
20/04/2015, 15:51
He editat el missatge original i he pujat la modificació... m'he passat?? :confused:

Joan A. Gomila
20/04/2015, 15:57
A jo m'agrada més la segona versió. Has aconseguit que es vegin més estels i no em sembla que hagi aparescut renou.

Bep Taltavull
20/04/2015, 16:20
Crec que es més el tema de sempre, de visualització de pantalles... a la meva veig millor i mes natural la primera que no la segona...

Juan Cuadros
20/04/2015, 16:27
Me gusta mucho más la segunda. Para mi gusto el castillo está muy bien conseguido de exposición y tonalidad. Igual que el primer plano. Con esta imagen en vertical creo que la
composición sería más agradable con el castillo centrado en la imagen y la estrella polar en el centro. También creo que favorecería más tiempo de exposición para ver los círculos
de estrellas más tupidos......bueno opinar después es muy fácil pero la verdad es que yo siempre que lo intento tengo pereza de estar todo el tiempo que se necesita para exponer
de una forma atractiva este tipo de imágenes. Bep, creo que has hecho un buen trabajo, ya te digo que es una opinión muy personal mía de como pienso que debería ser esta foto.
Seguro que otros pensarán de forma diferente. Un saludo.

Carlos Silvestre
20/04/2015, 17:24
Me gusta pero creo que hay que volver con menos vinto y frío para conseguir una exposición más larga para que sea un poco más impactante el rastro estelar. Buena foto Bep.

Jaume Franch
20/04/2015, 18:00
És una verdadera llàstima que ens quedem sense saber quina llum és la correcte i quina llum veiem cadascú.
Per mí (que sembla que les veig més fosques) ha millorat i, no, no t'has passat, segons el meu monitor.

Xec Gomila
20/04/2015, 19:37
auuep amics... de ses dos que presentas, me quedo amb sa primera, encara aixi i tot trobo els 'estels' encara blaus, ... tambe vas tenir bon ull amb s'encuadrament...
¡Salutacions....

Lafebre
20/04/2015, 19:47
Com domineu aquesta tècnica!!!!. Molt bona, Bep. A mi m'agrada més la primera, com a més natural.

Bep Taltavull
21/04/2015, 21:54
Gràcies pels comentaris companys, per jo, crec que la primera es més natural...

Juan: tenia clarísimo que no queria una composición vertical, si no más bien quebrada o diagonal, pero otro de los compañeros si la hizo como tu dices i podria ser que la vieras aquí pronto.

Cisco Dura
23/04/2015, 16:34
Personalment preferesc la segona foto. En fan envejar aquest tipus de fotos. La trob preciosa.

Jaume Franch
23/04/2015, 17:53
Personalment preferesc la segona foto. En fan envejar aquest tipus de fotos. La trob preciosa.
Aquesta enveja te cura, Ciscu. :cool:

Cisco Dura
24/04/2015, 15:43
Jaume sa cura és provar-lo, però no ho aconsegueix. Aquestes nítides, sense renou, etc... Enveja sana però al cap i a la fi enveja. Fantàstiques fotos.

Pepe Peñafiel
26/04/2015, 11:14
A mi también me gusta mas la segunda, más luminosa.
Personalmente los 20 minutos se me quedan cortos en circumpolares. Mi tiempo al menos es de 45´o una hora. Pero claro es algo personal.

Raul Sintes
27/04/2015, 16:40
Si és ben cert que es veuem més estels a la segona, particularment m'agrada més el color del cel de la primera.

Bep Taltavull
27/04/2015, 21:15
Si és ben cert que es veuem més estels a la segona, particularment m'agrada més el color del cel de la primera.

Gràcies Raül, personalment crec que la primera es mes natural