PDA

Ver la versión completa : Festival Holi



Lafebre
19/04/2015, 12:48
El diumenge passat es va celebrar a Barcelona el Festival Holi. Holi és una de les festes més relevants del calendari hindú i té un marcat aire festiu. Sens dubte que el moment més pictòric del festival és el moment en que tots els participants alhora llencen enlaire el colors holi, creant així un gran núvol de colors. Menys mal que vaig ser previsor i abans de sortir de casa vaig enfundar càmera i òptica en una funda contra la pluja...

3371
ISO 400
Nikkor 70-200 a 92 mm, f/10
1/1000 sec.

Joan A. Gomila
20/04/2015, 08:06
Com tu ja sabies, Vicenc (i algún altre fotofindero també) aquest cap de setmana he estat a Barcelona i ens va quedar pendent una trobada amb tu, però jo anava amb l'horari molt just i no va poder ser aquest cop.

És possible que la festa també es fes el dissabte? ho dic per que cap allà a les 15:00 h del dissabte, quan anava amb el metro cap a Pl. Catalunya per agafar l'aerobus em vaig trobar amb un munt de grups de joves que anaven i venien tots pintats com els personatges de la foto i vaig tenir la temptació de demanar a algún d'ells d'on venien, cosa que al final no vaig fer i crec que ara tu m'has tret de dubtes.

Anant a la foto, tan sols dir-te que m'agrada molt, vas arriscar una mica però al mateix temps vas tenir la precaució de protegir la càmera i el resultat ha merescut la pena. Enhorabona.

Jaume Franch
20/04/2015, 09:19
Excel.lent Lafebriana!!!
EscarapelaFF 100x

Francisco Aviles
20/04/2015, 09:28
Magnifica,estupenda y ++++
Molt Bona Vicenç

Bep Taltavull
20/04/2015, 13:17
Molt bona imatge Vicenç, les meves filles m'havien parlat d'aquest esdeveniment... em recorda una imatge amb diversos guardons FIAP d'un fotògraf extranger, encara que no te res a veure.

M'agrada la composició i l'explosió de colors.

Fotofindera!!!

PD: No trob sentit a "usurpar" un tipus de celebració que prové d'un altra indret del món, sense saber ben be quin sentit te, només perque és atractiu o espectacular... és com copiar actes de Sant Joan a Mallorca o altres indrets.

Juan Cuadros
20/04/2015, 16:55
Como la mayoría de tus fotos, no te dejan indiferente. Me gusta mucho. Enhorabuena!!.

Carlos Silvestre
20/04/2015, 17:28
Buenísima, collonuda. Punto.

Lafebre
20/04/2015, 19:52
Moltes gràcies pels comentaris, companys.

Joan A.,
No, no, el festival no vas ser aquest últim dissabte, sinó tal com dic, var ser el diumenge abans. El dia 12.

Joan A. Gomila
20/04/2015, 22:50
Ido aquest dissabte no se q hi devia haver pero es metro anava ple gent jove amb taques d colors x tot el cos i la roba.

Cisco Dura
23/04/2015, 16:26
No tenc paraules. Uauuu

Pepe Peñafiel
26/04/2015, 10:54
Efectivamente, no sé qué decir.
Es una pasada de imagen Vicenç, por cierto.
Felicidades por tu valentía al hacerla , con las lógicas precauciones da miedo pensar con todo eso en suspensión como puede quedar el equipo.
Estéticamente una maravilla Vicenç.