PDA

Ver la versión completa : Les dames de la xocolata

Lafebre
17/04/2015, 12:47
Amb aquesta foto tanco la sèrie del Ral·li de Sitges d'enguany. És una escena de de la xocolatada tradicional amb la que l'Ajuntament obsequia els participants abans de la sortida.

3364
ISO 800
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/4,5
1/60 sec.
Flaix rebotat
Modo de flaix: TTL, -0,7EV

Jaume Franch
17/04/2015, 12:52
Vaja preciositat de imatge, digna d'un quadre pictòric.
Una llum deliciósa. Quin bon gust, punyetero!.
Una curiositat: La senyora del barret calat, veia la taça, no? :p

Un altre curiositat, ara en serio: Damunt de l'altre barret, hi ha un petit halo fosc. Pot ser per compressió?. al redimensionar-la?

EscarapelaFF 100x

Carlos Silvestre
17/04/2015, 15:12
Dominas el asunto de las fotos retro con esa tonalidad que consigues. El momento de los personajes bien conseguido.

Bep Taltavull
17/04/2015, 20:50
Molt bona imatge Vicenç, bones textures i processat... crec que li aniria be un lleuger efecte "flou"

Francisco Aviles
18/04/2015, 11:41
Molt bona, Vicenç,ese tono y ambiente antiguo ... perfecto

Lafebre
19/04/2015, 12:22
Gràcies per comentar-la, companys.

Jaume,
Lo del petit "halo fosc" que comentes, potser trobis la resposta al comentari següent.

Bep,
No puc estar més d'acord amb tu que un lleuger "flou" li aniria bé, perquè, de fet, ja el té, el "flou", però no arreu de la imatge sinó només a la periferia i degradat cap el centre. Si t'hi fixes, és més apreciable a la part superior (barret) i lateral de la dama de fosc, així com les plantes que té darrera seu. El mateix efecte és visible a la part superior de la foto com al fons a la dreta de la senyora del barret calat. Esclar, aquest efecte li hagués pogut donar més intensitat i a una major superficie de la foto, però em va semblar que aquesta era la mida apropiada.

Bep Taltavull
19/04/2015, 14:48
Gràcies per les explicacions Vicenç, igualment em pareix molt bona imatge.

Joan A. Gomila
20/04/2015, 17:57
Em sembla una bona foto amb un processat general molt adient.

Personalment, em molesta bastant el fet de que a la senyora de la dreta no li vegin els ulls. És evident que el barret li anava una mica gran i que açò no te res a veure amb l'autor de la foto, però em fa una sensació força extranya que no li vegin els ulls.