Ver la versión completa : La Barca Bis
Francisco Aviles
23/03/2015, 20:49
Otra de barca a ver que os parece
f/11
2 s
Iso 1003220
M'agraden les textures aconseguides a la barca, però com a foto, m'agradava molt més la primera.
Bep Taltavull
24/03/2015, 19:20
Estic d'acord amb el comentari d'en Vicenç, en tot cas la veig falta de contrast.
Joan A. Gomila
25/03/2015, 12:16
Estic d'acord amb els dos comentaris.
M'agradaria veure-la amb més contrast, crec que pot millorar bastant.
Jaume Franch
25/03/2015, 14:14
Ben aconseguida, però la foto no em diu gran cosa. Ho sento.
Joan A. Gomila
25/03/2015, 15:22
El que no entenc de sa foto és sa necessitat de diafragmar tant....
Veig que està tirada amb una focal de 17 mm i per tant, amb un diafragma més obert es podria haver tirat a una velocitat superior mantenint prou profunditat de camp.
Carlos Silvestre
25/03/2015, 16:03
Texturas de la proa muy bien conseguidas.
Yo la vería mejor con menos espacio al fondo y más oscuro, de modo que se resalte la barca. Jugar con las luces, vamos. Porque esa pared es interesante y merece una foto aparte.
Francisco Aviles
25/03/2015, 16:45
El que no entenc de sa foto és sa necessitat de diafragmar tant....
Veig que està tirada amb una focal de 17 mm i per tant, amb un diafragma més obert es podria haver tirat a una velocitat superior mantenint prou profunditat de camp.
Joan, la hice con 3 pies,con lo cual cerre diafragma, para conseguir profundidad, la velocidad no me importaba
Joan A. Gomila
25/03/2015, 16:57
Me refiero que al disparar con una focal de 17 mm por poco que diafragmases ya tenias enfoque hasta infinito y con un diafragma menor conseguías aún mayor calidad en la imagen, tal y como ya ha explicado Vicenç en otro hilo reciente:
"Raül, quan se tanca tant el diafragma es produeix difracció de la llum a l'interior del objectiu, el que provoca una pèrdua de qualitat final de la imatge. Depenent del tipus de fotografia que vols fer i combinat amb les condicions de llum ambient en el moment de la presa, de vegades no hi ha altre remei que tancar; llavors es tanca i llestos, però si es pot evitar, millor evitar-ho"
Francisco Aviles
25/03/2015, 17:14
ok, Joan no lo sabia tomo nota, Graciès Joan
Joan A. Gomila
25/03/2015, 17:25
De nada, Francisco, solo era un comentario que precisamente se me ocurrió después de haber leído el comentario de Vicenç en el hilo de Raul.
Creo que a veces (yo el primero) nos obsesionamos con la profundidad de campo sin tener en cuenta que en función de la óptica usada y de la distancia al sujeto principal, no hace falta diafragmar tanto puesto que si te pasas va en detrimento de la calidad de la imagen. Personalmente, desde hace tiempo que llevo en el móvil (y antes también lo tenia en la pda) una aplicación para el cálculo de la hiperfocal y la profundidad de campo (los iphoneros lo tienen ya incluido en el photopills y para los que vamos con android existen bastantes aplicaciones que nos facilitan estos cálculos).
Francisco Aviles
25/03/2015, 17:28
Yo tengo Photopills pero aún no sé ni como funciona ,no he tenido tiempo..
Cisco Dura
29/03/2015, 16:03
M'agraden les textures de la paret i de la barca, pot-ser si li falta contrast. Però a jo el que em molesta és com sa pres, és a dir la perspectiva de massa amunt, potser, no sé.