Ver la versión completa : La Barca
Francisco Aviles
22/03/2015, 17:55
Hoy salida fotografica con los compañeros de Revelart,imagen tomada en la Base Naval de Mahón, un lugar especial para tomar fotos,la verdad es que me a sorprendido gratamente.
f/9
0,6 s
Iso 1003211
Jaume Franch
22/03/2015, 18:08
Preciosa luz y nitidez.
La veo muy correcta, salvo por la deformación de lente: Si quisieras, tienes margen para corregirla.
Francisco Aviles
22/03/2015, 20:04
Jaume,la corrección de lente esta hecha en ACR, y además el objetivo que he utilizado ,no tiene casi deformación de lente
Jaume Franch
22/03/2015, 20:13
Jaume,la corrección de lente esta hecha en ACR, y además el objetivo que he utilizado ,no tiene casi deformación de lente
Doncs no sé com t'ho mires però NO està corregida la perspectiva vertical.
Tu veus les columnes verticals ?
Si vols, t'envio la correcció feta.
Bep Taltavull
22/03/2015, 22:36
M'agrada la imatge Xiscu, potser vegi la barca una mica massa centrada, però en general m'agraden les textures i la nitidesa que flaqueja una mica al fons...
Respecte al comentari d'en Jaume, voldria dir que una cosa es la distorsió de lent que ja porten de fàbrica tots els objectius... tots, i l'altra és la perspectiva,
que te a veure amb el punt de vista del qual estigui feta la fotografia.
Potser que una fotografia tengui la distorsió de lent corregida i que no hi estigui la perspectiva, per jo son dues coses diferents.
Lluis Surralles
23/03/2015, 00:11
Perdona Xisco pero crec que a aquesta barca i aquest interior se li podia treure mes partit. No es que la foto sigui dolenta, no. Pero si que crec es es podien fer moltes coses. N´has fet mes del mateix lloc?
A mi m'agrada la foto tal com està. Crec que no es tracta d'opinar sobre la foto que s'hagués (o no) pogut fer, sinó de donar l'opinió sobre la foto que cada autor ens mostra. Les texturas de les parets les trobo molt bones, així com la llum del fons.
En Bep ha explicat amb senzillesa però d'una manera molt entenedora el tema de les distorsions. En qualsevol foto, la distorsió provocada per la perspectiva, con és en aquest cas, crec que no es pot considerar com "una cosa a millorar", ja que el contrapicat -amb més o menys accentuació- és un dels tres punts de vista possibles a l'hora de prendre una foto.
Carlos Silvestre
23/03/2015, 14:35
Textura y composición, así como luces, muy bien logrado.
Francisco Aviles
23/03/2015, 19:27
Gracias a todos por vuestra opinión, como siempre diferentes puntos de vista nos hará mejorar.:very_drunk:
Raul Sintes
23/03/2015, 19:33
Pel meu gust, li donaria un poquet més de contrast i pujaria un poquet sa temperatura.
Roberto Mauro
23/03/2015, 22:28
Hola cisco, me gusta mucho la nitidez que tiene, pero creo que si corriges las columnas y las pones paralelas la foto ganaría, Cisco repito creo
Joan A. Gomila
25/03/2015, 09:47
Subscribeixo totalment el comentari d'en Vicenç.
Bona foto.